Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 15:00Köp en cross, kan du tävla i alla lägen på. + plus att du kan cykla hela vintern om du skulle vilja det.
Bara byta däck till sommaren så har du en hyfsad racer, du kommer nog inte känna skillnaden från en vanlig linjecykel om du inte är en erfaren cyklis
Köp en cross, kan du tävla i alla lägen på. + plus att du kan cykla hela vintern om du skulle vilja det.
Bara byta däck till sommaren så har du en hyfsad racer, du kommer nog inte känna skillnaden från en vanlig linjecykel om du inte är en erfaren cyklis
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 15:25Jag är också sugen på racer och jag har bestämt mig för en i kolfiber. Någon som har något tips?
Jag har kollat lite extra på Nishiki Race Carbon och Specialized Roubaix.
Jag är också sugen på racer och jag har bestämt mig för en i kolfiber. Någon som har något tips?
Jag har kollat lite extra på Nishiki Race Carbon och Specialized Roubaix.
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 16:07jag köpte en biltema cykel för ca 2200 och den är helt ok för att ta mig till arbete, stan och simhallen.
efter tre års fundering kom jag över min egen mental stopp att köpa begagande och hittade en 2008 Scott CR1. nästan halva priset av en 2011 model
jag köpte en biltema cykel för ca 2200 och den är helt ok för att ta mig till arbete, stan och simhallen.
efter tre års fundering kom jag över min egen mental stopp att köpa begagande och hittade en 2008 Scott CR1. nästan halva priset av en 2011 model
Quote from Funbeat user on 17 September 2011, 16:09Biltema är bra skit om man ska pendla, det ska bli kul att se vad de har på lut till våren... 😉
Biltema är bra skit om man ska pendla, det ska bli kul att se vad de har på lut till våren... 😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2011, 12:05Man kan ju förtydliga bra komponenter, Shimano 105 funkar bra och är prisvärda om man vill testa cykel. De kostar inte skjortan och håller tillräckligt bra...
Man kan ju förtydliga bra komponenter, Shimano 105 funkar bra och är prisvärda om man vill testa cykel. De kostar inte skjortan och håller tillräckligt bra...