Quote from Guest on 3 February 2010, 13:38Hej,
Jag är en glad motionslöperska som efter graviditet och barnafödande längtar efter att börja löpträna. Men som ni alla vet, det är tungt i början... Särskilt som min kropp inte alls är sig lik från tiden före bebis 😉 Finns det fler som är nybörjare
Hej,
Jag är en glad motionslöperska som efter graviditet och barnafödande längtar efter att börja löpträna. Men som ni alla vet, det är tungt i början... Särskilt som min kropp inte alls är sig lik från tiden före bebis 😉 Finns det fler som är nybörjare
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 13:48Här har du ännu en "nu/ombörjare" i joggingspåret... Fast detta är väl egentligen första gången jag ger det ett seriöst försök att faktiskt komma igång. Tidigare har jag alltid avskytt att springa, får sällan träningsvärk, det är alltid mina lungor som ge
Här har du ännu en "nu/ombörjare" i joggingspåret... Fast detta är väl egentligen första gången jag ger det ett seriöst försök att faktiskt komma igång. Tidigare har jag alltid avskytt att springa, får sällan träningsvärk, det är alltid mina lungor som ge
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 13:58Här är en till "ombörjare" i joggingspåret efter två barn 😀 Har satt upp som mål att springa Midnattsloppet i augusti och ett delmål att springa Vår Ruset i Visby i juni.
Här är en till "ombörjare" i joggingspåret efter två barn 😀 Har satt upp som mål att springa Midnattsloppet i augusti och ett delmål att springa Vår Ruset i Visby i juni.
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 15:32Här har ni en till ombörjare. Jag började förra året i mars och sprang i juni mitt livs första lopp (5 km på 30 min) sen sprang jag Midnattsloppet i Stockholm i augusti på 65 min.
Jag hade då redan fått en stressfraktur och sen fick jag vila och vila och
Här har ni en till ombörjare. Jag började förra året i mars och sprang i juni mitt livs första lopp (5 km på 30 min) sen sprang jag Midnattsloppet i Stockholm i augusti på 65 min.
Jag hade då redan fått en stressfraktur och sen fick jag vila och vila och
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 19:42Visst är det svårt att ta det lugnt i början. Man vet ju vart man var när man slutade och vill gärna ta vid där igen... 🙂 Det gäller att passa sig och skynda långsamt, det tjänar man på längden (även om det krävs stenhård övertalning och förhandling med
Visst är det svårt att ta det lugnt i början. Man vet ju vart man var när man slutade och vill gärna ta vid där igen... 🙂 Det gäller att passa sig och skynda långsamt, det tjänar man på längden (även om det krävs stenhård övertalning och förhandling med
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 13:17Eller hur? Man vill så mycket, men lägger lätt krokben för sig själv... Jag hoppas kunna springa 5 km i augusti under 30 minuter. Men gammal som jag är 🙂 saknar jag min gamla bäckenbotten. Den nya är liksom...sladdrig. Tränar styrka och hoppas på bättre
Eller hur? Man vill så mycket, men lägger lätt krokben för sig själv... Jag hoppas kunna springa 5 km i augusti under 30 minuter. Men gammal som jag är 🙂 saknar jag min gamla bäckenbotten. Den nya är liksom...sladdrig. Tränar styrka och hoppas på bättre
Quote from Jonas Täng on 12 February 2010, 13:32Jag har varit ombörjare... Mellan och efter barnen tränade jag lite hipp som happ och tävlade emellanåt. Men när yngste sonen fyllde tre började jag öka på träningen, det var hösten 2004.
Det som gäller är att skynda långsamt särskilt om du haft problem
Jag har varit ombörjare... Mellan och efter barnen tränade jag lite hipp som happ och tävlade emellanåt. Men när yngste sonen fyllde tre började jag öka på träningen, det var hösten 2004.
Det som gäller är att skynda långsamt särskilt om du haft problem
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 17:37Hej Sara,
Mitt mål är nog primärt att komma igång med träningen, och med löpningen. Jag hoppas vara under 30 minuter på 5 km i höst (det var jag innan jag blev gravid), men viktigare är att jag mår bra och njuter av min träning. Sen är nattsömnen lite si
Hej Sara,
Mitt mål är nog primärt att komma igång med träningen, och med löpningen. Jag hoppas vara under 30 minuter på 5 km i höst (det var jag innan jag blev gravid), men viktigare är att jag mår bra och njuter av min träning. Sen är nattsömnen lite si