Quote from Guest on 1 June 2010, 00:40Hallå hallå,
jag började springa 3km ca 1gång i veckan nån gång i mars/april.
I början tyckte jag att det var hur jobbigt som helst, med slask och is ute i skogen...
nu kan jag tycka att 3km är lätt ibland (sällan) men oftast fortfarande jobbigt.. har p
Hallå hallå,
jag började springa 3km ca 1gång i veckan nån gång i mars/april.
I början tyckte jag att det var hur jobbigt som helst, med slask och is ute i skogen...
nu kan jag tycka att 3km är lätt ibland (sällan) men oftast fortfarande jobbigt.. har p
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 00:50Mitt tips är att "lyssna på kroppen". Kör 3 gånger i veckan, tror jag är lagom. 3-6 km räcker till att börja med. Ta det lugnt och varva löpning och promenad. Du kommer att känna i kroppen när den vill springa hela sträckan eller när den vill springa läng
Mitt tips är att "lyssna på kroppen". Kör 3 gånger i veckan, tror jag är lagom. 3-6 km räcker till att börja med. Ta det lugnt och varva löpning och promenad. Du kommer att känna i kroppen när den vill springa hela sträckan eller när den vill springa läng
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 01:11Tack så mycket! Ska försöka köra 3ggr i veckan, i alla fall under sommaren. Att lyssna på kroppen känns som en bra start!
Tack så mycket! Ska försöka köra 3ggr i veckan, i alla fall under sommaren. Att lyssna på kroppen känns som en bra start!
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 08:08Jag kan känna igen den där frustrationen över att det går så jäxxx långsamt när man springer. Men det finns en tröskel nånstans där det vänder för många då det plötslig känns mer skönt och tillfredställande än vad det känns jobbigt & kräkigt.
Men det byg
Jag kan känna igen den där frustrationen över att det går så jäxxx långsamt när man springer. Men det finns en tröskel nånstans där det vänder för många då det plötslig känns mer skönt och tillfredställande än vad det känns jobbigt & kräkigt.
Men det byg
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 21:45Hur skiljer sig din upplevelse av löpträningen jämfört med den andra träningen du gör?
- Känns även den lika jobbig?
- Svårt att bli svettig där också?
- Vad är det för sorts träning, ger den kondition som borde hjälpa bra vid löpning?Annars är det som
Hur skiljer sig din upplevelse av löpträningen jämfört med den andra träningen du gör?
- Känns även den lika jobbig?
- Svårt att bli svettig där också?
- Vad är det för sorts träning, ger den kondition som borde hjälpa bra vid löpning?
Annars är det som