Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej allihop! vilken kul sida det här verkar vara! Jag har börjat jogga för 4 veckor sedan och tycker det är jättekul!:D Jag följer ett nybörjarprogram på 12 veckor som ska sluta med att man kan springa 30 minuter. Men förra helgen blev jag lite övermodig

Hej Malin. Det låter som att du borde låta ett proffs titta p? din fot. Det är ju dumt att ställla til nåt och du vill ju fortsätta att springa. Sett över en längre tid är ett avbrott på några veckor om det skulle behövas, ingen katastrof, men att inte ly

Jag hade för drygt ett år problem med att min ena fotknöl svullna upp och jag var öm runt det området.
Mina problem kom av överansträngning då jag hade trappat upp träningen mer än jag borde. Jag misstänkte att det var början på plantar fasciitis men att

men min fot svullnar inte upp alls, och jag blir inte varm i fotleden heller. Så jag ska nog ge mig ut idag en sväng. Ska prova ett par gånger till, och blir det inte bättre får jag väl lov att kontakta en sjukgymnast (var i kontakt med en för ett tag sen

Jag fick nyligen samma problem som du Malin, vilket jag aldrig haft förut. Har inte blivit på det klara med vad det beror på, men klurar på det.
Tills jag kommer fram till vad som orsakat det så smörjer jag in området med liniment innan jag ger mig ut, st

jag känner som sagt var ingenting när jag springer, utan det är efteråt... Jag har dessutom varit och köpt skor på en "riktig skoaffär" där jag fick gå på löpband och så, och de sa att jag hade en stil som var "lätt pronerande", så jag köpte ett par asic

Hoppas att det löser sig Malin! 🙂
Blodomloppet ska säkert gå vägen!
Jag försöker mig också på ungefär samma viktresa som du, men för tillfället har jag nog inte den rätta motivationen.... Nåja, tids nog!