Quote from Christer Heinbäck on 10 April 2007, 12:51"Apropå det ja, det är klart bra om tightsen/cykelbyxorna har hängslen."
Varför är det bra? *nyfiken* 🙂
"Apropå det ja, det är klart bra om tightsen/cykelbyxorna har hängslen."
Varför är det bra? *nyfiken* 🙂
Quote from Funbeat user on 10 April 2007, 12:52Om man som jag inte har någon midja halkar de ner annars och grenen på byxorna fastnar i sadeln vid de mest olämpliga tillfällen.
Om man som jag inte har någon midja halkar de ner annars och grenen på byxorna fastnar i sadeln vid de mest olämpliga tillfällen.
Quote from Christer Heinbäck on 10 April 2007, 13:33Ok, jag har funderat på varför det är hängslen på många cykelbrallor. Nu vet jag. Tack! (t+)
Ok, jag har funderat på varför det är hängslen på många cykelbrallor. Nu vet jag. Tack! (t+)
Quote from Michael R on 10 April 2007, 21:34"En sadelväska blir VÄLDIGT omskakad när man kör i skogen"
Japp, har sett en del frustrerade cyklister med hål i slangen som de ska byta med. Lösningen är att packa slangen i plastpåse, linda en liten trasbit runt verktygen så att det inte skramlar och s
"En sadelväska blir VÄLDIGT omskakad när man kör i skogen"
Japp, har sett en del frustrerade cyklister med hål i slangen som de ska byta med. Lösningen är att packa slangen i plastpåse, linda en liten trasbit runt verktygen så att det inte skramlar och s
Quote from Jan Lundquist on 11 April 2007, 10:03Det är nog bättre också för en 10-åring med en rygga, som har svårt att hålla allt i huvudet. Sadelväskan skulle nog bli kvar ute alltför många gånger och det vore ju synd om mobilen blev stulen..
Igår kom han hem och var olycklig, hade skrapat upp hela
Det är nog bättre också för en 10-åring med en rygga, som har svårt att hålla allt i huvudet. Sadelväskan skulle nog bli kvar ute alltför många gånger och det vore ju synd om mobilen blev stulen..
Igår kom han hem och var olycklig, hade skrapat upp hela
Quote from Funbeat user on 11 April 2007, 10:21O fy! pyssla om honom!
O fy! pyssla om honom!