Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 15:00Riktiga skitkomponenter på cykeln, den är ju till och med sämre än sora-standard med 7-delat tourney system som är shimanos allra enklaste system och som tidigare versioner (ej sti) används på 1000 kr cyklar, kort sagt skräp.
Fåekrade hjul 20/24 av lägre
Riktiga skitkomponenter på cykeln, den är ju till och med sämre än sora-standard med 7-delat tourney system som är shimanos allra enklaste system och som tidigare versioner (ej sti) används på 1000 kr cyklar, kort sagt skräp.
Fåekrade hjul 20/24 av lägre
Quote from Funbeat user on 16 September 2013, 09:30Lite sent svar kanske, men om du inte har köpt cykel än tycker jag du ska kolla in Reorna nu.
Jag köpte min första Racer förra veckan på XXL. Fick tag på en Focus Culebro med Shimano 105 för 5250:- Eftersom jag är nybörjare på cykel kan jag inte säga om c
Lite sent svar kanske, men om du inte har köpt cykel än tycker jag du ska kolla in Reorna nu.
Jag köpte min första Racer förra veckan på XXL. Fick tag på en Focus Culebro med Shimano 105 för 5250:- Eftersom jag är nybörjare på cykel kan jag inte säga om c