Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 11:58Hur ofta titta du framåt?
Hur ofta titta du framåt?
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 01:15Kanske vart 20e simtag, i snitt..
Kanske vart 20e simtag, i snitt..
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 07:06Jag titta framåt vart 5:e-6:e höger armtag och jag klara simma inom 5m av min simbana ut i sjön. Gå jag upp mot 20 armtag kan det bli sämre med vågor. När det är lugnt i vatten gå jag upp mot vart 10:e höger arm.
Det krävs inte mycket för någon att börja
Jag titta framåt vart 5:e-6:e höger armtag och jag klara simma inom 5m av min simbana ut i sjön. Gå jag upp mot 20 armtag kan det bli sämre med vågor. När det är lugnt i vatten gå jag upp mot vart 10:e höger arm.
Det krävs inte mycket för någon att börja
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 11:23Ja, och man behöver ju inte gå upp och titta helt rakt fram - om man har sikte på något riktmärke på sidan kan man faktiskt hålla ganska god kurs. Ett Terry Laughlin-tips som jag testat och tycker är ganska bra så länge man inte simmar mitt ute i ingensta
Ja, och man behöver ju inte gå upp och titta helt rakt fram - om man har sikte på något riktmärke på sidan kan man faktiskt hålla ganska god kurs. Ett Terry Laughlin-tips som jag testat och tycker är ganska bra så länge man inte simmar mitt ute i ingensta