Quote from Funbeat user on 5 May 2012, 20:31Då jag simmade själv rakt över en sjö 800m mycket rygg kom det oroliga fiskare förbi för att kolla läget, de såg bara en hand upp ur vattnet. Omtänksamt sådant värmer.
Börja längs med så du känner dej säker. Har du någon å att simma i är det heller aldr
Då jag simmade själv rakt över en sjö 800m mycket rygg kom det oroliga fiskare förbi för att kolla läget, de såg bara en hand upp ur vattnet. Omtänksamt sådant värmer.
Börja längs med så du känner dej säker. Har du någon å att simma i är det heller aldr
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 22:56Premiär i sjö i måndags i samband med prova på träning vid Råda Säteri. 400m. Ingen underbar upplevelse direkt. Jag har två veckor på mig att "lära" kroppen att simma 1500m i sjö innan Göteborgs triathlon, så ikväll vi 21:30 tiden simmade jag 500m i Sisjö
Premiär i sjö i måndags i samband med prova på träning vid Råda Säteri. 400m. Ingen underbar upplevelse direkt. Jag har två veckor på mig att "lära" kroppen att simma 1500m i sjö innan Göteborgs triathlon, så ikväll vi 21:30 tiden simmade jag 500m i Sisjö