Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 12:11Jag är uppriktigt sagt imponerad, Jessica! Att se mig på höga klackar är som att se en överförfriskad babmbi på hal is med muskelaspasmer....... 😀
Jag är uppriktigt sagt imponerad, Jessica! Att se mig på höga klackar är som att se en överförfriskad babmbi på hal is med muskelaspasmer....... 😀
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 12:13som mig på gymmet alltså 😀 eller på skidor
som mig på gymmet alltså 😀 eller på skidor
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 12:14Ha Ha Ha 😀
Ha Ha Ha 😀
Quote from Fredric Lagerström on 3 April 2008, 12:17Men höga klackar borde ge bra grepp när man springer utför, det kan ju inte vara asfalt då såklart. Här på jobbet ska tjejerna ha "Kjolfredag" imorrn. Slips har nämnts för mej, men nä nä. Jag kommer att köra "Jeans/t-shirt/gympadojjs fredag" 🙂
Men höga klackar borde ge bra grepp när man springer utför, det kan ju inte vara asfalt då såklart. Här på jobbet ska tjejerna ha "Kjolfredag" imorrn. Slips har nämnts för mej, men nä nä. Jag kommer att köra "Jeans/t-shirt/gympadojjs fredag" 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 12:19Jag kör "sjukhus-kläder-fredag" 😉
Jag kör "sjukhus-kläder-fredag" 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 12:21Ingår inte högklackat i sjuksyster-uniformen? 😉 (#)
Ingår inte högklackat i sjuksyster-uniformen? 😉 (#)
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 12:23äsch. jag hittade inte bilden från dolce&gabana. skinbyxor, bar överkropp med påmålade sår och tygpåse fastbundet med rep över huvudet.
det hade annars varit ett alternativ aadu
äsch. jag hittade inte bilden från dolce&gabana. skinbyxor, bar överkropp med påmålade sår och tygpåse fastbundet med rep över huvudet.
det hade annars varit ett alternativ aadu
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 12:30😀 😀 😀
😀 😀 😀
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 12:39Kjolfredag..den har jag aldrig hört...borde man inte köra dressdown på fredagar...jag sitter väl i jeans skjorta kavaj och converse som vanligt
Kjolfredag..den har jag aldrig hört...borde man inte köra dressdown på fredagar...jag sitter väl i jeans skjorta kavaj och converse som vanligt
Quote from Jan Lundquist on 3 April 2008, 14:29På mitt jobb är onsdagar kjoldagen 🙂
På mitt jobb är onsdagar kjoldagen 🙂