Quote from Guest on 25 April 2012, 23:11Många som nyfiket sitter och inväntar resultatet av lotteriet? (H)
Om Fru Fortuna inte samarbetar, någon som planerar att springa för välgörenhet?Lycka till!!! (t+)
Många som nyfiket sitter och inväntar resultatet av lotteriet? (H)
Om Fru Fortuna inte samarbetar, någon som planerar att springa för välgörenhet?
Lycka till!!! (t+)
Quote from Funbeat user on 25 April 2012, 23:21många i usa som sagt att om pengar dragits från kortet/kontot är man med. Jag håller tummar och tår iaf, det tar nog sitt tag att 40 000 ska få sina platser och pengar ska dras =) lycka till ni andra också
många i usa som sagt att om pengar dragits från kortet/kontot är man med. Jag håller tummar och tår iaf, det tar nog sitt tag att 40 000 ska få sina platser och pengar ska dras =) lycka till ni andra också
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 14:07jag har inte tur med mig, nobben för andra år i rad men borde få garanterad plats 2014 ( enligt reglerna - sista året det sker) tror jag.
Hoppas några andra har mer tur!
jag har inte tur med mig, nobben för andra år i rad men borde få garanterad plats 2014 ( enligt reglerna - sista året det sker) tror jag.
Hoppas några andra har mer tur!
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 15:09ingen lycka för mig heller, får njuta av NY i augusti på semester istället 🙂
ingen lycka för mig heller, får njuta av NY i augusti på semester istället 🙂
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 15:25vi får väl köpa lotter igen för 2013.
njut av semestern i NY sen - reka du banan? 🙂
vi får väl köpa lotter igen för 2013.
njut av semestern i NY sen - reka du banan? 🙂
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 18:02hehe det är inte omöjligt att det blir lite löpning hehe ja 2013 ftw
hehe det är inte omöjligt att det blir lite löpning hehe ja 2013 ftw