Quote from Guest on 14 August 2007, 14:30Ren nyfikenhet: Hur många här springer både Stockholmsmaran och Göteborgsvarvet?
Ren nyfikenhet: Hur många här springer både Stockholmsmaran och Göteborgsvarvet?
Quote from Funbeat user on 14 August 2007, 14:40Har planer på att köra båda.
Har planer på att köra båda.
Quote from Andreas Rickman on 14 August 2007, 15:35har också planer på att springa båda
har också planer på att springa båda
Quote from Christer Heinbäck on 14 August 2007, 15:56Också planer på att springa båda. Har dock bara anmält mig till Göteborgsvarvet än så länge. 🙂
Också planer på att springa båda. Har dock bara anmält mig till Göteborgsvarvet än så länge. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2007, 17:13*räcker upp en hand* 🙂
*räcker upp en hand* 🙂
Quote from Lotta W on 14 August 2007, 21:15Jag har kört båda de senaste åren, men tagit det lugnt på maran 😉
Jag har kört båda de senaste åren, men tagit det lugnt på maran 😉
Quote from Funbeat user on 14 August 2007, 21:28Inte samma år dårå.... Gbg-varvet iår och Sthlm-maran nästa år. Hade kört GV nästa år också om inte Köpenhamnsmaran låg dagen efter.... (t-)
Inte samma år dårå.... Gbg-varvet iår och Sthlm-maran nästa år. Hade kört GV nästa år också om inte Köpenhamnsmaran låg dagen efter.... (t-)
Quote from Håkan Öhling on 14 August 2007, 21:49Jag kör nog båda loppen.
Så lugnt körde du väl ändå inte i Stockholm i år, Christer? Har för mig att du låg helt utslagen i omklädningsrummet efteråt 😉
Jag kör nog båda loppen.
Så lugnt körde du väl ändå inte i Stockholm i år, Christer? Har för mig att du låg helt utslagen i omklädningsrummet efteråt 😉
Quote from Lotta W on 14 August 2007, 22:09Torbjörn, jag klarar inte av värme... Om jag inte hade tagit det lugnt hade jag nog börjat tänka på att bryta efter 8 km 😉
Torbjörn, jag klarar inte av värme... Om jag inte hade tagit det lugnt hade jag nog börjat tänka på att bryta efter 8 km 😉
Quote from Funbeat user on 14 August 2007, 22:22Det är ganska vanligt att köra Varvet som sista långpass före maran, eller?
F ö är det väl bara klokt att anpassa farten efter omständigheterna, och extrem värme anser jag helt klart vara en god anledning att sänka farten. Hellre komma i mål alls än stu
Det är ganska vanligt att köra Varvet som sista långpass före maran, eller?
F ö är det väl bara klokt att anpassa farten efter omständigheterna, och extrem värme anser jag helt klart vara en god anledning att sänka farten. Hellre komma i mål alls än stu