Quote from Guest on 4 January 2010, 15:03Hej,
Jag flyttar till stockholm i februari efter 9 år utomlands och har en fundering angående löparklubbar.Här i Storbrittanien har jag sprungit regelbundet med en "running club" på mitt gym, och lite själv, normalt 8-11km 1-2 gånger i veckan. Har läs
Hej,
Jag flyttar till stockholm i februari efter 9 år utomlands och har en fundering angående löparklubbar.
Här i Storbrittanien har jag sprungit regelbundet med en "running club" på mitt gym, och lite själv, normalt 8-11km 1-2 gånger i veckan. Har läs
Quote from Lotta Lindström on 4 January 2010, 15:13Kan inte namnen på några klubbar men Friskis & Svettis brukar har löpargrupper som du säkert kan vara med i.
Kan inte namnen på några klubbar men Friskis & Svettis brukar har löpargrupper som du säkert kan vara med i.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 15:15Vilken del av Stockholm?
Vilken del av Stockholm?
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 15:16Välkommen till IF Linnéa
http://www.linnealopning.se/vi har träningar tisdagar och torsdagar 18.30
som utgår från Zinken.
Vi är ett härligt gäng som är på alla nivåer.
Om du vill ha en gemenskap och bra träning är
det bara komma förbi nån tisdag och to
Välkommen till IF Linnéa
vi har träningar tisdagar och torsdagar 18.30
som utgår från Zinken.
Vi är ett härligt gäng som är på alla nivåer.
Om du vill ha en gemenskap och bra träning är
det bara komma förbi nån tisdag och to
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 15:19Inte för att vara partisk men jag tycker Ken´s tips är strålande 😉
Inte för att vara partisk men jag tycker Ken´s tips är strålande 😉
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 15:31jag håller med Linda och Ken 🙂
jag håller med Linda och Ken 🙂
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 16:23Håller med de tidigare tre talarna. (t+)
Håller med de tidigare tre talarna. (t+)
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 16:45Annika A försöker ibland lura med mig till Linnéa. Hon är ju trevlig och alla ni andra svartklädda Linnéamuppar verkar ju också vara det. Som ung banlöpare vid tidigt nittiotal så förknippade jag namnet med den ganska småskaliga tävlingen på Stadion som v
Annika A försöker ibland lura med mig till Linnéa. Hon är ju trevlig och alla ni andra svartklädda Linnéamuppar verkar ju också vara det. Som ung banlöpare vid tidigt nittiotal så förknippade jag namnet med den ganska småskaliga tävlingen på Stadion som v
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 02:41TACK for era svar!! Har nu fatt lagenhet i Johanneshov och kommer jobba i Hammarby Sjostad sa hade ju varit bra om det va i narheten! Nagra andra tips?? Tack igen 🙂
TACK for era svar!! Har nu fatt lagenhet i Johanneshov och kommer jobba i Hammarby Sjostad sa hade ju varit bra om det va i narheten! Nagra andra tips?? Tack igen 🙂
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 06:54Då är ju IF Linnéa på knappt uppvärmningsavstånd på andra sidan Årstaviken!
Då är ju IF Linnéa på knappt uppvärmningsavstånd på andra sidan Årstaviken!