Quote from Guest on 24 October 2012, 17:07Hej!
Lägger ut en intressekoll för likasinnade motionärer som bor i Nynäshamn med omnejd. Jag cyklar landsväg och löptränar ett par dagar i veckan. På cykeln blir det turer mellan två och 11 mil. I lagom fart. Löpning/joggning brukar jag köra Ösmo-Nynäs,
Hej!
Lägger ut en intressekoll för likasinnade motionärer som bor i Nynäshamn med omnejd. Jag cyklar landsväg och löptränar ett par dagar i veckan. På cykeln blir det turer mellan två och 11 mil. I lagom fart. Löpning/joggning brukar jag köra Ösmo-Nynäs,
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 17:17Bor ju i Nynäs och springer rätt ofta, blir en del på cykeln också. Men i veckorna tränar jag nästan alltid på jobbet. Så det skulle vara helgerna. Jag tar en och annan långtur. 3-4 mil (eller längre) Sörmlandsled eller asfalt/grus spelar ingen roll. Temp
Bor ju i Nynäs och springer rätt ofta, blir en del på cykeln också. Men i veckorna tränar jag nästan alltid på jobbet. Så det skulle vara helgerna. Jag tar en och annan långtur. 3-4 mil (eller längre) Sörmlandsled eller asfalt/grus spelar ingen roll. Temp
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 17:33CK Falken har väl verksamhet i de krokarna.
CK Falken har väl verksamhet i de krokarna.