Quote from Guest on 21 October 2011, 21:51Då jag fyller i träning på en funbeat-sida som inte är refreshad på ca eller mer en halvtimme och trycker på spara så sparas aldrig träningen och allt försvinner så att man måste fylla om. Varje gång.
Då jag fyller i träning på en funbeat-sida som inte är refreshad på ca eller mer en halvtimme och trycker på spara så sparas aldrig träningen och allt försvinner så att man måste fylla om. Varje gång.
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 22:01Varför vänta en halvtimme med att skriva klart passet då?
Varför vänta en halvtimme med att skriva klart passet då?
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 22:31man kan öppna en ny flik eller ett fönster och logga in där, och sedan spara om sessionen timat ut.
man kan öppna en ny flik eller ett fönster och logga in där, och sedan spara om sessionen timat ut.
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 22:45Anders, man kansk fyller i styrketräningsövningarna efter hand, och sparar när passet är klart?
Anders, man kansk fyller i styrketräningsövningarna efter hand, och sparar när passet är klart?
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 23:06Ojsan, kanske många inte alls gör som jag. Jag vet inte mycket.
Ojsan, kanske många inte alls gör som jag. Jag vet inte mycket.
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 23:14Har hänt mig några gånger också ( i Chrome), men ingen halvtimme eller inaktivitet utan det har räckt med att jag skrivit i kommentarsfälltet lite "för länge" så har passet försvunnit istället för att sparas.
Har hänt mig några gånger också ( i Chrome), men ingen halvtimme eller inaktivitet utan det har räckt med att jag skrivit i kommentarsfälltet lite "för länge" så har passet försvunnit istället för att sparas.
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 00:34Precis samma hände för mig nyss. Datorn har stått på över dagen med funbeat öppen i en tabb i browsern och när jag kom hem registrerade jag träningen jag gjort under dagen. Men när jag sparade var allt borta.
Precis samma hände för mig nyss. Datorn har stått på över dagen med funbeat öppen i en tabb i browsern och när jag kom hem registrerade jag träningen jag gjort under dagen. Men när jag sparade var allt borta.
Quote from Camilla Höög on 22 October 2011, 08:27En session lever normalt i 20 minuter så ha som vana att alltid ladda om en sida eller ladda en ny på samma domän innan den tiden gått ut om ni vill att siten ska uppföra sig korrekt.
Fast vid vissa moment, t.ex. om man matar in värde för värde under en
En session lever normalt i 20 minuter så ha som vana att alltid ladda om en sida eller ladda en ny på samma domän innan den tiden gått ut om ni vill att siten ska uppföra sig korrekt.
Fast vid vissa moment, t.ex. om man matar in värde för värde under en
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 12:56"Varför vänta så länge med att fylla i?"
- Typ skriver en halvuppsats i kommentarsfältet och fyller i massa övningar och fält m.m. Skriver inte klart allt på en gång pga anledning x och fortsätter senare. Kommer tillbaka och inser att nu kommer nog funb
"Varför vänta så länge med att fylla i?"
- Typ skriver en halvuppsats i kommentarsfältet och fyller i massa övningar och fält m.m. Skriver inte klart allt på en gång pga anledning x och fortsätter senare. Kommer tillbaka och inser att nu kommer nog funb
Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 11:23iom att "registrera träning" nu ligger som ett formulär direkt på startsidan så är det ju lätt hänt att den står öppen hela dagen innan man registrerar...
iom att "registrera träning" nu ligger som ett formulär direkt på startsidan så är det ju lätt hänt att den står öppen hela dagen innan man registrerar...