Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Precis som -AT- skriver här ovan blir det för mig också. Har hänt många gånger nu att jag bara hoppar in i funbeat-fliken och fyller i passet utan att uppdatera sidan först. Men se, då blir det inget pass sparat när man väl trycker på spara >.<

Instämmer. Och nu när jag refreshat sidan så verkar jag inte alls kunna spara dagsnoteringen? Besynnerligt, spara-knappen ger ingen rektion alls, inte ens när jag försöker registrera ifrån kalendersidan.
Edit: Ah, funkar nu. Kanske för att klockslagets i

Läser funbeats utvecklare dessa trådar eller ska man kontakta dem för att hinta om buggar?

De läser men det skapas och skrivs mycket i trådarna så det kan vara lätt att försvinna i mängden. Jag skulle maila info-adressen för att va på den säkra sidan.

Är det någon som fortfarande har problem med det här? Förra helgen lades en ändring upp som förhoppningsvis ska ha rådit bot på det här problemet.

"Är det någon som fortfarande har problem med det här?"
Jo, senast igår. Hoppade bara in i funbeat-fliken och glömde refresha sidan innan jag fyllde i passet och då blev inget sparat.

Jag har problem även när datorn är nystartad och jag går direkt till funbeat i ett nyöppnat webläsarfönster; firefox 8

edit: Kanske är något extra fel idag för nu kan jag inte registrera hur jag än gör, men jag har haft stora problem även tidigare under

Nyregistrerad träning sparas inte längre trots att jag sparar direkt efter inloggning. Detta problem har jag haft sen torsdag 8/12. Någon som vet lösning på detta?

Har själv upptäckt en felkälla - skit bakom spakarna!
Om jag inte skriver ett kolon : för klockslaget, utan försöker skriva tex, 1745 istället för 17:45, så går det inte att spara!

12