Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 23:00Fyfan va trist, ska hålla utkik så gott jag kan. Det tyck vara populärt att sno saker från andra. Här där vi bor har vi blivit av med grejer till ett värde av ca 150 000:-
Fyfan va trist, ska hålla utkik så gott jag kan. Det tyck vara populärt att sno saker från andra. Här där vi bor har vi blivit av med grejer till ett värde av ca 150 000:-
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 00:21Klantigt, men jag hade fel modellnamn på min sambos cykel. Så här ska det vara
Ramnummer på min blåa Trek 5200 Us Postal Service är WL1648726
Den andra stulna cykeln är en Trek Pilot 1.2, svart. Ramnumret är WTU33660095B. Den är också registrerad SEC21
Klantigt, men jag hade fel modellnamn på min sambos cykel. Så här ska det vara
Ramnummer på min blåa Trek 5200 Us Postal Service är WL1648726
Den andra stulna cykeln är en Trek Pilot 1.2, svart. Ramnumret är WTU33660095B. Den är också registrerad SEC21
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 08:04redigera ursprungsinlägget så rätt uppgifter står där - annars kanske nån missar din ändring!
redigera ursprungsinlägget så rätt uppgifter står där - annars kanske nån missar din ändring!
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 09:26En på Happymtb hade sett en pundare på en gråsvart Trek Pilot utanför Gröne Jägaren (Södermalm, Sthlm) igår eftermiddag. Hyfsat sannolikt Jeanettes cykel, så ni på Söder kan ju kika lite extra ... den har kombipedaler SPD/vanlig ...
En på Happymtb hade sett en pundare på en gråsvart Trek Pilot utanför Gröne Jägaren (Södermalm, Sthlm) igår eftermiddag. Hyfsat sannolikt Jeanettes cykel, så ni på Söder kan ju kika lite extra ... den har kombipedaler SPD/vanlig ...
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 21:37Hur har det gått? Några framsteg i jakten?
Hur har det gått? Några framsteg i jakten?
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 12:51Nix, tyvärr. Kanske de såg mina uppmaningar på nätet ...
Nix, tyvärr. Kanske de såg mina uppmaningar på nätet ...
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 13:41Tråkigt. 🙁 Jag hoppas att de kommer till rätta eller att det löser sig på ett annat bra sätt för er.
Tråkigt. 🙁 Jag hoppas att de kommer till rätta eller att det löser sig på ett annat bra sätt för er.