Quote from Elias Engqvist on 27 October 2010, 23:13Tack för förklaringen Olle
Tack för förklaringen Olle
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 23:30Mm,fast jag tror att jag bangar ur ändå,de passar nog bättre på någon annan än just mig! Jag föredrar ett lager med lera,det värmer bra det också!
Mm,fast jag tror att jag bangar ur ändå,de passar nog bättre på någon annan än just mig! Jag föredrar ett lager med lera,det värmer bra det också!
Quote from Funbeat user on 27 October 2010, 23:55Jag vill också tacka Olle för förklaringen. Sånt är positivt för min nattsömn.
Beträffande benvärmare så kan jag som lite kuriosainformation berätta att Susanne Lanefelts rosa diton tillhör svensk idrottshistoria. De ligger därför i monter på Riksidrotts
Jag vill också tacka Olle för förklaringen. Sånt är positivt för min nattsömn.
Beträffande benvärmare så kan jag som lite kuriosainformation berätta att Susanne Lanefelts rosa diton tillhör svensk idrottshistoria. De ligger därför i monter på Riksidrotts
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 07:49Problemet löst, nattsömnen räddad. Tack herr Funbeat!
Problemet löst, nattsömnen räddad. Tack herr Funbeat!
Quote from Johan T on 28 October 2010, 08:04Tack Olle! Inget jätteproblem, men lite irriternade var det. 🙂
Tack Olle! Inget jätteproblem, men lite irriternade var det. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 08:10Tomas: De kan beställas av min mor, ber du riktigt snällt kanske du kan få dem i någon lerfärgad nyans. Extra tofsar och diverse bling finns också som option. 😉
Tomas: De kan beställas av min mor, ber du riktigt snällt kanske du kan få dem i någon lerfärgad nyans. Extra tofsar och diverse bling finns också som option. 😉
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 08:34Elin, vilket garn har hon kört på?
Elin, vilket garn har hon kört på?
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 08:36Jag har faktiskt inte en aning men jag kan nog ta reda på det om det känns intressant. 🙂
Jag har faktiskt inte en aning men jag kan nog ta reda på det om det känns intressant. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 08:38Lite nyfiken, funderar på ett projekt mot ont i benen.
Lite nyfiken, funderar på ett projekt mot ont i benen.
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 08:54Ska luska lite här.
Och helt seriöst kan jag verkligen rekommendera benvärmare, jag är alltid väldigt frusen av mig men med dessa kreationer får jag upp värmen bra. (t+)
Ska luska lite här.
Och helt seriöst kan jag verkligen rekommendera benvärmare, jag är alltid väldigt frusen av mig men med dessa kreationer får jag upp värmen bra. (t+)