Quote from Guest on 27 March 2007, 21:05Korta tights och kortärmad funktionströja:D....på dagens trösklar...otroligt härligt...man glömmer av vilken skillnad det är för löpkänslan att slippa alla lager.(t+)
Det var tom skönt att temperaturen sjönk något vid 18.30 på vägen hem:-)
Korta tights och kortärmad funktionströja:D....på dagens trösklar...otroligt härligt...man glömmer av vilken skillnad det är för löpkänslan att slippa alla lager.(t+)
Det var tom skönt att temperaturen sjönk något vid 18.30 på vägen hem:-)
Quote from Funbeat user on 27 March 2007, 21:15Jaa, nu kan nästan jag tycka att det är ok att bege mig ut och spring ... 😉 Lite skillnad från i vintras när man gav sig ut i minusgrader, snö/is underlag och ett mörker. Ger lite distans till träningen nu !! Hurra för våren !!! 🙂
Jaa, nu kan nästan jag tycka att det är ok att bege mig ut och spring ... 😉 Lite skillnad från i vintras när man gav sig ut i minusgrader, snö/is underlag och ett mörker. Ger lite distans till träningen nu !! Hurra för våren !!! 🙂
Quote from Lotta W on 28 March 2007, 08:27Jag drog ut strax efter 18: det var inte varmt när jag kom hem 🙂
Jag drog ut strax efter 18: det var inte varmt när jag kom hem 🙂
Quote from Funbeat user on 28 March 2007, 14:23Christer! Du får lägga lite kraft på löpning och cykling nu.
Av dina 3756 avverkade kilometrar senaste 30 dagarna är 3400 km simning. 😉
Christer! Du får lägga lite kraft på löpning och cykling nu.
Av dina 3756 avverkade kilometrar senaste 30 dagarna är 3400 km simning. 😉
Quote from Lotta W on 28 March 2007, 15:07Oj, jag har simmat _långt_ 😀
Oj, jag har simmat _långt_ 😀
Quote from Camilla Höög on 28 March 2007, 21:05Fantastiskt väder, bättre än vissa somrar (H)
Fantastiskt väder, bättre än vissa somrar (H)