Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELOfräscha idrottsmän
You need to log in to create posts and topics.

12

Gott nytt år alla funbeatare!

På nyårsmiddagen igår kom vi in på frågan vilka idrottsmän som var de ofräschaste (vad kommer alla djupa tankar ifrån efter lite vin :-))
Vi lyckades enas om hockeyspelare utifrån att de svettas sjukt mycket, men inte tvätta

Hur är det med boxare då? Deras handskar och tandskydd....

Ja, deras handskar/händer borde också vara lite ofräscha, men lindar de inte händerna? De kanske skyddar lite från svetten att sätta sig i handsken.

Hockeyspelare har ju skydd över hela kroppen, iofs något underställ eller liknande, men det är ju genomv

Är deras suspensoar ofräsch?

JA, jag skulle tro det va! 🙂

Har deras mammor inte lärt dem tvätta sig och deras "utrustning"?

Jag har aldrig träffat någon som vill tvätta ens byk eller bak efter ett femtimmarspass med "pattesalva" i gumpen.

nej de tvättar sällan sin utrustning. det är tydligen omanligt.
inget på denna jord luktar så illa som hockeyhandske.

däremot tillbringar hockeyspelare tid i duschen mer regelbundet än de flesta andra skulla jag gissa.
tyvärr så anser inte komunen (hani

Konstigt att de har begrepp som omanligt i deras vokabulär efter alla konstiga initieringsriter och sjuka syn på sexualitet.
Det blir än konstigare med långa duschningar med tanke på deras homofoba inställning.

Louise, våra boxningshandskar är nog inte så fräscha nej 😉
det är ju tyvärr inte helt lätt att tvätta dom inuti.
Tandskydden sköljs av efter varje träning och under träningarna så dom är nog helt ok. Inte för att jag skulle vilja använda någon annans tan

Sara är fräsch i cykelkläder nu efter boxningen.

Nu får man ducka när man möter henne på tävlingarna.

12