Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelOh what a night
You need to log in to create posts and topics.

12

fattar inte hur vissa folk är :/ dem är väldiga jobbiga vissa, en kompis talade om mig för idag att han hade inbrott i sin bil inatt och tog bara barnbilstolarna

You rock Gary (t+)

Härligt Gary! Händer det mig något så ringer jag nog dig först(t+)
Mina pengar stal de genom att kopiera kortnr och shoppa loss i Japan!!!Hela 12000 kr lyckades de göra av med:@ Lite svårt att jaga dom...

anna usch då de är inte roligt ,förjävligt :/

Anna. Det skulle vara intressant att veta om banken stod för dina förluster. De vill ju gärna påskina att de gör det för att vi inte ska bli skraja.

Jag har för övrigt Handelsbanken där jag kan slå av mina kort för internetköp. Det hjälper alltså inte at

Ja,banken satte tillbaka pengarna väldigt fort utan några som helst konstigheter(t+)....De här rara människorna hade stulit kortnr och tillverkat ett alldeles eget kort att festa,shopa och åka taxi med....

Jag TROR förresten att för att banken inte ska behöva ersätta de stulna pengarna i såna här fall så måste de kunna visa upp kvitton där din äkta namnteckning finns..

jag tycker ofta att det slarvas med att ta leg i butiker där man inte kan använda sig av

Helt riktigt ... Jag var in och pratade med en av butikinnehavare idag som lämnade ut 1000 spänn på ett bankkort utan pinkod och utan att ha kollat leg.
Banken kommer att ersätta mig, men det tar ca en vecka

Ja det är rätt otroligt ...
Ännu mindre tycker jag de tittar på fotot på legget, så om någon plockat upp min plånbok med körkor och kreditkort i så undrar jag hur mkt de skulle kunna bränna?
Bara de kan skriva av siffrorna på körkortet så är allt OK vad

Ang bedrägerier fick jag ett tips: Gnugga bort de tre CSV-siffrorna på baksidan på kortet efter att ha memorerat dem, det gör det svårare att utnyttja kortet för nätbedrägerier.

12