Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 10:34Jag har samma variation som du.
Beror (som David påpekade) naturligtvis även på omständigheterna.
Jag har samma variation som du.
Beror (som David påpekade) naturligtvis även på omständigheterna.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 11:22Tycker inte det ser konstigt ut. Farten varierar naturligtvis beroende på om du kör slätt, uppförs eller utför. Dessutom har du blandat körning inom tätort och landsväg samt haft vind att tampas med.
Lägg därtill det faktum att det är tidigt på säsongen;
Tycker inte det ser konstigt ut. Farten varierar naturligtvis beroende på om du kör slätt, uppförs eller utför. Dessutom har du blandat körning inom tätort och landsväg samt haft vind att tampas med.
Lägg därtill det faktum att det är tidigt på säsongen;
Quote from Lena O on 7 April 2010, 16:21Det verka som den rundan var mest på plattar vägar.
Det verka som den rundan var mest på plattar vägar.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 09:32Jag är en ovan cyklist men en ganska så van löpare och där håller jag en ganska så jämn hastighet och det var därför jag undrade. Tack för era svar, då vet jag att jag inte är helt kass för att jatg inte kan hålla jämn hastighet 🙂
Jag är en ovan cyklist men en ganska så van löpare och där håller jag en ganska så jämn hastighet och det var därför jag undrade. Tack för era svar, då vet jag att jag inte är helt kass för att jatg inte kan hålla jämn hastighet 🙂
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 21:52Jag la in höjdkurvan på din graf också, och det ser onekligen lite märkligt ut att hastigheten sjunker kraftigt i en brant nedförsbacke. Och började du verkligen på 200 meters höjd? Hastighetsvariationen ser lite stor ut, även om jag håller med övriga tal
Jag la in höjdkurvan på din graf också, och det ser onekligen lite märkligt ut att hastigheten sjunker kraftigt i en brant nedförsbacke. Och började du verkligen på 200 meters höjd? Hastighetsvariationen ser lite stor ut, även om jag håller med övriga tal
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 09:29Jag stannade vid ett par tillfällen men då stoppade jag tiden/mätningen och det kan man även se om man lägger in pulsen i grafen. Det blåste som sagt en del vilket gjorde att jag hade lite dåligt rull i nedförbackarna men inte så dåligt så jag fick trampa
Jag stannade vid ett par tillfällen men då stoppade jag tiden/mätningen och det kan man även se om man lägger in pulsen i grafen. Det blåste som sagt en del vilket gjorde att jag hade lite dåligt rull i nedförbackarna men inte så dåligt så jag fick trampa
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 10:59Pontus, det kan hända att man helt enkelt håller jämnar takt när man springer? Jag tittade på ett par bilder av min träning (Polar CS400). Jag har inte GPS, så hastigheten tas fram av ett snurrande hjul (inga skuggor eller liknande som kan påverka).
Så j
Pontus, det kan hända att man helt enkelt håller jämnar takt när man springer? Jag tittade på ett par bilder av min träning (Polar CS400). Jag har inte GPS, så hastigheten tas fram av ett snurrande hjul (inga skuggor eller liknande som kan påverka).
Så j