Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningOjd?
You need to log in to create posts and topics.

12

Det h?r var visst ingenting f?r denna tr?d!
Jag ber om urs?kt!

Börjar bli mycket reklam bland diskusionnerna!

Mm..får Olle nån del av intäkterna? 😉

Vi får hoppas det!
(#)

Jag tycker överhuvudtaget inte att den här typen av reklam hör hemma på funbeat... Om man vill göra reklam tycker jag man ska köpa en annons.

Jag tycker det är helt OK eller tom bra.

Skillnad hade varit om nån bara går in och gör PR och försvinner. Här är ju en tjej som reggar träning och har varit medlem ett tag,
Men i likhet med Triathlon Väst, Ted ÅS, aktivitus (var det så det hette Mattias

Men nu är det inte bara information om träningsupplägg utan man vill sälja träningsupplägg-tester-sin egen hemsida-med mera som enbart ökar här.

EMG är en tävling som är intressant för de som tävlar.
När det finns tjugosju olika idrotter så blir det lät

Saxat från sidan: "Vårt gemensamma mål med detta företag är att öka antalet glada motinärer!"

Det jag reagerar på är ordet FÖRETAG. Om man är ett företag ska man betala Olle för reklamtillfället. Har för mig att detta t o m är brottsligt. Ska kolla det m

Jag har fått samma tråd som den här även i gruppen tjejklassikern... sånt tycker jag är lite irriterande när samma sak skrivs i flera trådar. Jag fattar om det handlar om nån som vill ha träningstips eller liknande och inte får det i en grupp och söker si

Just det här exemplet ser jag inte som så farligt. Följer man länken så ser man att det inte gäller ett högkomersiellt företag utan snarare två elitidrottare som gör ett trevande försök att hitta en liten sidoinkomst.
Jag håller däremot med om att man ska

12