Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 20:45Andreas: Så du har också upptäckt att en del har flera olika konton. Någon typ av personlighetsklyvning?
Lite imponerande är det i alla fall att någon kan hålla rätt på alla identiterna i så fall.
Andreas: Så du har också upptäckt att en del har flera olika konton. Någon typ av personlighetsklyvning?
Lite imponerande är det i alla fall att någon kan hålla rätt på alla identiterna i så fall.
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 21:31...
...
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 21:34Jaha.
Jaha.
Quote from Elias Engqvist on 21 November 2010, 21:56Slutedigerad?
Slutedigerad?
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 22:04En det syftar på det engelska ordet "edit" så är prefixet "slut" aningen ekivokt
En det syftar på det engelska ordet "edit" så är prefixet "slut" aningen ekivokt
Quote from Funbeat user on 21 December 2011, 20:38Nu verkar karln vara igång igen.
Nu verkar karln vara igång igen.
Quote from Funbeat user on 22 December 2011, 13:03På min kompislista har jag en del som jag känner personligen och en del som dykt upp här på FB som man blivit ömsesidigt kompis med. Om det nu är så att man tröttnat på någon och vill plocka bort den, får den någon information om detta?
På min kompislista har jag en del som jag känner personligen och en del som dykt upp här på FB som man blivit ömsesidigt kompis med. Om det nu är så att man tröttnat på någon och vill plocka bort den, får den någon information om detta?
Quote from Funbeat user on 24 December 2011, 00:43Väldigt spretig diskussion !? Men jag blir lite nyfiken på hur man överhuvud taget
VET att någon har lagt till en person på sin "kompis" lista ?Jag har gjort det, för mig innebär det en genväg till en intressant sida.
Visste inte att det syns, i så fal
Väldigt spretig diskussion !? Men jag blir lite nyfiken på hur man överhuvud taget
VET att någon har lagt till en person på sin "kompis" lista ?
Jag har gjort det, för mig innebär det en genväg till en intressant sida.
Visste inte att det syns, i så fal
Quote from Funbeat user on 24 December 2011, 11:50Om du går in under "Vänner" så kan man klicka på en liten rad där det står typ "Visa vilka som har lagt till mig på sin vänlista".
Den som lägger till en vän får också upp en ruta med ett standardmeddelande som skickas iväg till den man lagt till om man
Om du går in under "Vänner" så kan man klicka på en liten rad där det står typ "Visa vilka som har lagt till mig på sin vänlista".
Den som lägger till en vän får också upp en ruta med ett standardmeddelande som skickas iväg till den man lagt till om man