Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumKroppsklutter!OK välkomna hit skrubbare!
You need to log in to create posts and topics.

12

Lillmonster, ta det lugnt i början, annars är det lätt att man tappar sugen totalt! Bättre att du klarar två minuter först och sedan att du ökar på allteftersom! Annars kommer man ju aldrig igång. Been there, done that, liksom... 🙁

Ja att starta ett träningsprogram är rätt mycket högrisk för "crash-and-burn", man tar i för mycket och immunförsvaret börjar svaja och man blir trött och så lägger man av ... bygg upp orken i små steg ---hm var har jag hört det där ... ? 😉
Men var inte

Oj, vad jag känner mig duktig nu! (Igen... (H))

Jag har precis tränat 30 minuter med "Quick Fix Total Cardio Kick" och sedan byggde jag på med 30 minuter (dvs halva programmet) av Cindy Crawfords "The Next Challenge". Det känns i musklerna!

Heja! Det är ju bra jobbat.
Jag sitter och tittar på träningsplaner och undrar om jag törs göra ngt och så blir det inget alls ... lite träningsperfektionism kanske? 🙁

Blev inget orbitrek utan jag har hållit mig till mina korta promenader istället. 🙂

Jag vet det där om att gå ut sakta men 10 min i början är lugnt för mig. Jag har ingen hög hastighet men jag vill liksom bli svettig - då känner jag att jag gjort något,

Jag är precis likadan! Jag älskar att bli svettig när jag tränar, jag känner mig liksom duktigare då! Kanske är delvis därför som jag inte gillar promenader...

Idag har jag tränat "Great buns & thigs workout" med Kathy Smith, 50 minuter.

Ja men det är ju bra! Ta i om ni orkar, har man bara lite tid är det bra att köra intensivt.
Här blir det just inget ... varit ute och slögått med familjen ... och det känns verkligen inte som att ta i, snarast frustrerande just nu.

12