Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 09:45Jag har en Globalsat, som bara har sekundmätning, och min sambo en 305:a. När vi orienterar ihop så får hon alltid kortare sträcka med smart-recording på. Däremot blir mätningarna mer lika om hon har sekundmätning på.
Jag har en Globalsat, som bara har sekundmätning, och min sambo en 305:a. När vi orienterar ihop så får hon alltid kortare sträcka med smart-recording på. Däremot blir mätningarna mer lika om hon har sekundmätning på.
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 09:50Ida, irrar gör man ibland. Men jag menade nog mest de små sidoförflyttningar för att runda träd och stenar och få bästa löpvägen.
Men det är kul med GPS. Igår var vi ute och bommade en kolbotten. Sedan läste vi in oss och försökte igen men slarvade och b
Ida, irrar gör man ibland. Men jag menade nog mest de små sidoförflyttningar för att runda träd och stenar och få bästa löpvägen.
Men det är kul med GPS. Igår var vi ute och bommade en kolbotten. Sedan läste vi in oss och försökte igen men slarvade och b
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 09:54Irrar gör man allt för ofta tycker jag. Och inte går det att förtränga bommarna heller - för så fort man tankar in rundan så får man det svart på vitt hur man virrat runt. Kul och lite förnedrande på samma gång.
Irrar gör man allt för ofta tycker jag. Och inte går det att förtränga bommarna heller - för så fort man tankar in rundan så får man det svart på vitt hur man virrat runt. Kul och lite förnedrande på samma gång.
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:50Perfekt för oss med en masochistisk läggning:
"- Åh, jag var ju framme vid kontrollen, hade jag gått 5 meter till hade jag sett den!"
Perfekt för oss med en masochistisk läggning:
"- Åh, jag var ju framme vid kontrollen, hade jag gått 5 meter till hade jag sett den!"
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 11:50Ida, felet kan också bero på att du när du tar upp passet i funbeat klickar på något för att editera passet under tiden som kartan ritas upp (den måste gå till 100% innan du gör nåt annat i passet, annars tappar den slutet av rundan)- har du kollat att ru
Ida, felet kan också bero på att du när du tar upp passet i funbeat klickar på något för att editera passet under tiden som kartan ritas upp (den måste gå till 100% innan du gör nåt annat i passet, annars tappar den slutet av rundan)- har du kollat att ru
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 12:29Rundan slutar där den ska och blev längre när jag la in den och inte kortare som den borde bli om slutet försvinner. Däremot har den ett par konstiga svängar (där jag definitivt inte sprang).
Men bra att veta AT och jag ska absolut hålla tassarna borta n
Rundan slutar där den ska och blev längre när jag la in den och inte kortare som den borde bli om slutet försvinner. Däremot har den ett par konstiga svängar (där jag definitivt inte sprang).
Men bra att veta AT och jag ska absolut hålla tassarna borta n
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 15:02Sorry, jag läste 6,43 när det stod 4,63 (H)
Sorry, jag läste 6,43 när det stod 4,63 (H)
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 15:03Problemet kvarstår, och det känns inte som om Funbeat verkar vilja jobba på att hitta en lösning. Andra träningssajter med Garminimport har inte samma problem?
Problemet kvarstår, och det känns inte som om Funbeat verkar vilja jobba på att hitta en lösning. Andra träningssajter med Garminimport har inte samma problem?
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 15:11Vad är översvämningar i Pakistan mot detta?
Vad är översvämningar i Pakistan mot detta?
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 15:28"Andra träningssajter med Garminimport har inte samma problem?"
Är det en fråga eller ett påstående?
"Vad är översvämningar i Pakistan mot detta?"
Blöta. Eller söks ett samband snarare än ett svar?
"Andra träningssajter med Garminimport har inte samma problem?"
Är det en fråga eller ett påstående?
"Vad är översvämningar i Pakistan mot detta?"
Blöta. Eller söks ett samband snarare än ett svar?