Quote from Guest on 16 May 2010, 20:50Har under mina senaste turer fått något skrikande oljud i mitt framhjul.
Hjulet är ett Mavic Ksyrium SL som gått cirka 800 mil. Ljudet kommer bara när farten är hög och försvinner när jag bromsar in! Kan det vara något lager som är påväg att rasa? Någon s
Har under mina senaste turer fått något skrikande oljud i mitt framhjul.
Hjulet är ett Mavic Ksyrium SL som gått cirka 800 mil. Ljudet kommer bara när farten är hög och försvinner när jag bromsar in! Kan det vara något lager som är påväg att rasa? Någon s
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 21:00och du underhåller dina hjul?
och du underhåller dina hjul?
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 21:06Nja...har nog slarvat lite med det!
Får erkänna att jag dessutom saknar kunnskapen om hur dom skall underhållas:(
Nja...har nog slarvat lite med det!
Får erkänna att jag dessutom saknar kunnskapen om hur dom skall underhållas:(
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 21:13Du byter aldrig olja i bilen?
Du byter aldrig olja i bilen?
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 21:14Nej det har jag aldrig gjort!
Nej det har jag aldrig gjort!
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 21:15Tja, resultatet blir det samma, med tiden.
Tja, resultatet blir det samma, med tiden.
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 21:21Istället för att disskutera vad jag INTE gjort så kan du väl tala om vad jag skall göra!?
Istället för att disskutera vad jag INTE gjort så kan du väl tala om vad jag skall göra!?
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 21:28Det sitter nog 2-4 kapslade lager i ditt nav, plocka ut lagren och ta bort dammskydden och i med nytt fett så skall du se att det blir bra eller så byter du ut lagren
Det sitter nog 2-4 kapslade lager i ditt nav, plocka ut lagren och ta bort dammskydden och i med nytt fett så skall du se att det blir bra eller så byter du ut lagren
Quote from Lena O on 16 May 2010, 23:20Du ska nog göra det ni har kommit fram till i diskussionen om vad du inte ha gjort 😉
Du ska nog göra det ni har kommit fram till i diskussionen om vad du inte ha gjort 😉
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 23:25När David får frågan om vad man ska göra, ja då får man inget svar.
När David får frågan om vad man ska göra, ja då får man inget svar.