Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 13:43Många, men jag tvivlar fortfarande på dig David!
Många, men jag tvivlar fortfarande på dig David!
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 13:44Jag kan vara God Man för dig.
Jag kan vara God Man för dig.
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 13:52Men du rakar ju benen!
Lite OT. Ditt favvo-brand fick högst betyg i senaste Kadens, billigaste cykeln = högsta betyg. Kommentar?
Men du rakar ju benen!
Lite OT. Ditt favvo-brand fick högst betyg i senaste Kadens, billigaste cykeln = högsta betyg. Kommentar?
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 14:15De testade väl cykeln och inte leveransprecision?
De testade väl cykeln och inte leveransprecision?
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 16:34Jag tror inte att mitt favvo-brand LOOK var med i den testen och att den var billigast.
Om det gäller någon rispappersram från Kina så var det garanterat ingen leverans eller reklamationstid med i den testen.
Jag tror inte att mitt favvo-brand LOOK var med i den testen och att den var billigast.
Om det gäller någon rispappersram från Kina så var det garanterat ingen leverans eller reklamationstid med i den testen.
Quote from Charlotte Skoglund on 17 May 2010, 20:24är kapslade lager 2st totalt
har tänkt byta mina lager i bakhjulet innan det lägger av helt
är kapslade lager 2st totalt
har tänkt byta mina lager i bakhjulet innan det lägger av helt
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 07:52Och du Anders, glöm inte att byta olja på bilen! (H)
Och du Anders, glöm inte att byta olja på bilen! (H)
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 19:14Har idag varit hos min LBS och kollat hjulet. Dom kollade på det och sa att lagret va det då inget fel på. Däremot va det lite hårt ansatt och så smörjde dom det med lite silikonspray på plasthylsan som ligget utanpå lagret. Han sa även att det inte behöv
Har idag varit hos min LBS och kollat hjulet. Dom kollade på det och sa att lagret va det då inget fel på. Däremot va det lite hårt ansatt och så smörjde dom det med lite silikonspray på plasthylsan som ligget utanpå lagret. Han sa även att det inte behöv