Quote from Guest on 4 April 2012, 13:02Inte JAG då förstås, utan nån annan, jag har en plats.
Men OM man nu skulle göra det, hur funkar det med ev försäkringar, är det nån som har en aning?
Om jag (nä, inte jag)...
Om den som springer i annans namn har en vanlig olycksfallsförsäkring så måste
Inte JAG då förstås, utan nån annan, jag har en plats.
Men OM man nu skulle göra det, hur funkar det med ev försäkringar, är det nån som har en aning?
Om jag (nä, inte jag)...
Om den som springer i annans namn har en vanlig olycksfallsförsäkring så måste
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 13:12Vad avse Gbg-varvet springer du på egen risk så då är det väl din olycksfallsförsäkring som gäller, och den borde gälla oavsett i vilket namn du springer. Kolla med ditt försäkringsbolag.
Vad avse Gbg-varvet springer du på egen risk så då är det väl din olycksfallsförsäkring som gäller, och den borde gälla oavsett i vilket namn du springer. Kolla med ditt försäkringsbolag.
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 13:37Om du har en olycksfallsförsäkring så gäller den alla tider på dygnet och oavsett om du tävlar eller inte. Om den inte gör det - byt försäkringsbolag!
Om du har en olycksfallsförsäkring så gäller den alla tider på dygnet och oavsett om du tävlar eller inte. Om den inte gör det - byt försäkringsbolag!
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 13:58Du... nej, jag menar den som nu gör det här, får väl vara konsekvent och utnyttja den anmäldes försäkring...
Du... nej, jag menar den som nu gör det här, får väl vara konsekvent och utnyttja den anmäldes försäkring...
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 18:49Nä, men det fungerar nog dåligt om det händer något allvarligt...
//A
Nä, men det fungerar nog dåligt om det händer något allvarligt...
//A
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 20:02Största risken du tar är att du kan bli uthängd med bild och inkomst av Björn Sunesson på hans blog 🙂
Se http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=847000
Största risken du tar är att du kan bli uthängd med bild och inkomst av Björn Sunesson på hans blog 🙂
Se http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=847000
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 20:44Hahaha... Ja det har jag hört talas om!
Men det är väl inte hela världen...Och så var det ju inte JAG som skulle...
//A
Hahaha... Ja det har jag hört talas om!
Men det är väl inte hela världen...
Och så var det ju inte JAG som skulle...
//A
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 22:05Peter> Nu är ju sunesson ute och korsar USA igen så förmodligen (förhoppnignsvis för vissa?) så orkar han inte med att engagera sig i varvet i år. Men man vet ju aldrig...
Peter> Nu är ju sunesson ute och korsar USA igen så förmodligen (förhoppnignsvis för vissa?) så orkar han inte med att engagera sig i varvet i år. Men man vet ju aldrig...