Quote from Guest on 11 July 2011, 09:47Min dotter säger så underbart tokiga saker ibland (L)
Igår berättade hon om en skitsnygg tröja hon sett med en siffrorna 3:16 tryckta i guld på bröstet ...... sedan fick hon veta att det var taget ur bibeln och handlade om Johannes Löparen .....(H:)
Min dotter säger så underbart tokiga saker ibland (L)
Igår berättade hon om en skitsnygg tröja hon sett med en siffrorna 3:16 tryckta i guld på bröstet ...... sedan fick hon veta att det var taget ur bibeln och handlade om Johannes Löparen .....
(H:)
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 09:57Den var bra! Haha!
Den var bra! Haha!
Quote from Magnus Gelang on 11 July 2011, 13:39*fnissar*
Fast om det var Joh 3:16 så är det inte ens Johannes det handlar om 😀 Den versen handlar om hur mycket Gud älskar oss 😀
*fnissar*
Fast om det var Joh 3:16 så är det inte ens Johannes det handlar om 😀 Den versen handlar om hur mycket Gud älskar oss 😀
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 13:45Var hittar man t-shirtar med bibliska referenser? 🙂
Var hittar man t-shirtar med bibliska referenser? 🙂
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 13:46Och anknytningen till Johannes är förstås att det står i Johannesevangeliet, aposteln Johannes som skrev det med andra ord. 😀
Och anknytningen till Johannes är förstås att det står i Johannesevangeliet, aposteln Johannes som skrev det med andra ord. 😀
Quote from Magnus Gelang on 11 July 2011, 15:07Jag skulle faktiskt vilja ha en sån t-shirt 🙂
Jag skulle faktiskt vilja ha en sån t-shirt 🙂
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 16:20Hon hamnade av outgrundliga anledningar på Gullbrannafestivalen...... där de såldes eller någon bar tröjan iaf.
http://gullbrannafestivalen.com/
Hon hamnade av outgrundliga anledningar på Gullbrannafestivalen...... där de såldes eller någon bar tröjan iaf.
Quote from Magnus Gelang on 11 July 2011, 18:38Aha 🙂
Aha 🙂
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 18:50Gullbranna är härligt! Ska dit till helgen!
Gullbranna är härligt! Ska dit till helgen!
Quote from Elias Engqvist on 12 July 2011, 00:12Det kanske var Johannes Löparen som sprungit marathon på 3:16 - en hyfsad tid.
Ni religösa är så enkelspåriga 😉
Det kanske var Johannes Löparen som sprungit marathon på 3:16 - en hyfsad tid.
Ni religösa är så enkelspåriga 😉