Quote from Guest on 10 June 2009, 18:41Jag är deppad just nu..sitter med huvudvärk, grötig röst och lite retlig hosta, i morgon packar vi våra pinaler och åker ned mot Motala...skulle ni starta om ni var jag?
Till saken hör jag inte tränat ett skvatt sedan torsdags...inte luftat hojen sedan i
Jag är deppad just nu..sitter med huvudvärk, grötig röst och lite retlig hosta, i morgon packar vi våra pinaler och åker ned mot Motala...skulle ni starta om ni var jag?
Till saken hör jag inte tränat ett skvatt sedan torsdags...inte luftat hojen sedan i
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 18:51Kom igen! Känns kroppen ok från axlarna och neråt så är det bara att köra!
Kom igen! Känns kroppen ok från axlarna och neråt så är det bara att köra!
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 19:00Kör!
Kör!
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 19:05suddat
suddat
Quote from Ebba Johansson on 10 June 2009, 19:11suddat? nä inga alkoholhaltiga drycker..jo just det en whiskey på inrådan av en arbetskamrat, hjälpte dock inte och smakade f*n...desperat...
suddat? nä inga alkoholhaltiga drycker..jo just det en whiskey på inrådan av en arbetskamrat, hjälpte dock inte och smakade f*n...desperat...
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 19:11det är väldigt många som får förkylningskänningar innan lopp - ibland the real thing - fast minst lika ofta är nog besvären psykosomatiska heter det väl dvs orsakade av förväntningar/stress brukar i så fall lugna ner sig när man packat och väl kommit iväg
det är väldigt många som får förkylningskänningar innan lopp - ibland the real thing - fast minst lika ofta är nog besvären psykosomatiska heter det väl dvs orsakade av förväntningar/stress brukar i så fall lugna ner sig när man packat och väl kommit iväg
Quote from Ebba Johansson on 10 June 2009, 19:15Jag hoppas ju verkligen på det sista..men å andra sidan har jag varit "tussig" sen i torsdags...aja jag åker nog ned och ser hur jag känner mig på morgonen när jag startar...jag har i allfall ett hårt pannben och en sambo som defentivt inte ska åka hem me
Jag hoppas ju verkligen på det sista..men å andra sidan har jag varit "tussig" sen i torsdags...aja jag åker nog ned och ser hur jag känner mig på morgonen när jag startar...jag har i allfall ett hårt pannben och en sambo som defentivt inte ska åka hem me
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 19:54Hoppas verkligen att du kryar på dig så att du kan köra på fredag. 🙂 Har också kännt mig lite hängig sen i fredags, men känner mig mig hyfsat kurrant nu så det ska nog inte vara något problem! Man kan ju bli lite nojig också som sagt så här nära inpå. L
Hoppas verkligen att du kryar på dig så att du kan köra på fredag. 🙂 Har också kännt mig lite hängig sen i fredags, men känner mig mig hyfsat kurrant nu så det ska nog inte vara något problem! Man kan ju bli lite nojig också som sagt så här nära inpå. L
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 20:53En hockytränare sa en gång att man absolut inte skulle träna om man hade ont i halsen men om det bara var snuva så gick det bra.
En hockytränare sa en gång att man absolut inte skulle träna om man hade ont i halsen men om det bara var snuva så gick det bra.
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 21:22Små krasslig ok..kör men absolut inte om du har halsont....Helt inte värt det...även om du har slemmig hosta skall du ge tusan i det.....detta är mitt tips...kör en 45 minuter halv tufft i morgon och se hur det känns...De tär inget du inte återhämtar dig
Små krasslig ok..kör men absolut inte om du har halsont....Helt inte värt det...även om du har slemmig hosta skall du ge tusan i det.....detta är mitt tips...kör en 45 minuter halv tufft i morgon och se hur det känns...De tär inget du inte återhämtar dig