Quote from Fredrik Närenfors on 10 June 2009, 23:48Jag var så risig efter en förkylning för några år sen att jag försökte sälja startbeviset sista veckan. Blev ingen försäljning så jag åkte ned i alla fall med tanken att jag skulle ta det lite lugnt runt bara. Och det gjorde jag med besked. Nytt personlig
Jag var så risig efter en förkylning för några år sen att jag försökte sälja startbeviset sista veckan. Blev ingen försäljning så jag åkte ned i alla fall med tanken att jag skulle ta det lite lugnt runt bara. Och det gjorde jag med besked. Nytt personlig
Quote from Ebba Johansson on 11 June 2009, 19:35Magnus- det är ju lite i halsen som känns just nu, vet ju med mig att det inte är värt det men ändå, går inte halsontet över så får jag nog hoppa dtta år:(
Per- det är väl den inställningen man ska, "ta det lugnt" då kanske det går riktigt bra! Hade det
Magnus- det är ju lite i halsen som känns just nu, vet ju med mig att det inte är värt det men ändå, går inte halsontet över så får jag nog hoppa dtta år:(
Per- det är väl den inställningen man ska, "ta det lugnt" då kanske det går riktigt bra! Hade det
Quote from Ebba Johansson on 15 June 2009, 08:48Per- inställningen att det ta lungt visade sig vara rätt inställning! Jag gjorde också ett pesonbästa runt vättern i år! 😀
Per- inställningen att det ta lungt visade sig vara rätt inställning! Jag gjorde också ett pesonbästa runt vättern i år! 😀
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 08:59Bra jobbat!
Hur kändes det i kroppen när du startade?
Bra jobbat!
Hur kändes det i kroppen när du startade?
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 09:28Grattis Helena! Jag gjorde också personbästa med råge! Klarade sub 10 så jag är jättenöjd! 🙂
Grattis Helena! Jag gjorde också personbästa med råge! Klarade sub 10 så jag är jättenöjd! 🙂
Quote from Ebba Johansson on 15 June 2009, 10:28Åsa- benen var superpigga, hade hostat på natten men inte så många gånger udner loppet, trodde att jag skulle få svårt att andas när jag kom upp i puls men det blev inte så, jag var förvånatsvärt pigg måste jag säga,
Peter- jag såg din kanontid på resul
Åsa- benen var superpigga, hade hostat på natten men inte så många gånger udner loppet, trodde att jag skulle få svårt att andas när jag kom upp i puls men det blev inte så, jag var förvånatsvärt pigg måste jag säga,
Peter- jag såg din kanontid på resul
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 16:57Nästa år satsar jag på sub 9 solklart!! 😀 Jag tror att det ska vara möjligt under bättre förhållanden utan regn och vind och om man hittar en bra klunga som man kan köra med. Kände mig också väldigt pigg nästan hela vägen. Hade en liten svacka mellan Bov
Nästa år satsar jag på sub 9 solklart!! 😀 Jag tror att det ska vara möjligt under bättre förhållanden utan regn och vind och om man hittar en bra klunga som man kan köra med. Kände mig också väldigt pigg nästan hela vägen. Hade en liten svacka mellan Bov
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 18:22Varför inte skaffa en licens och testa en riktig tävling? En som startar på dagen?
Varför inte skaffa en licens och testa en riktig tävling? En som startar på dagen?
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 18:44Ja! Varför inte!! Fått blodad tand på cykling känner jag! 😀
Ja! Varför inte!! Fått blodad tand på cykling känner jag! 😀
Quote from Ebba Johansson on 15 June 2009, 19:02Det funderar jag också på! Men problemet är att jag inte gillar att förlora...eller bli omkörd;)
Det funderar jag också på! Men problemet är att jag inte gillar att förlora...eller bli omkörd;)