Quote from Guest on 7 June 2013, 19:16Jag sitter och grubblar över Lidingöloppet, om det är "för sent" att börja träna för det i sommar och vad som eventuellt är en rimlig målsättning.
Jag har vilat från löpning sen april då jag efter en lugn löpvecka som avslutades med en kort tävling fick
Jag sitter och grubblar över Lidingöloppet, om det är "för sent" att börja träna för det i sommar och vad som eventuellt är en rimlig målsättning.
Jag har vilat från löpning sen april då jag efter en lugn löpvecka som avslutades med en kort tävling fick
Quote from Jonathan Lilja Lindström on 7 June 2013, 19:26Jag sprang lidingö efter 20 mils löpträning på 5 veckor, tror inte att jag skulle ha fixat 48 på milen innan. Hade lite erfarenhet av längre löplopp innan, men inte tränat så mycket då heller. Anledningen till att det blev så sen start var att jag sommarj
Jag sprang lidingö efter 20 mils löpträning på 5 veckor, tror inte att jag skulle ha fixat 48 på milen innan. Hade lite erfarenhet av längre löplopp innan, men inte tränat så mycket då heller. Anledningen till att det blev så sen start var att jag sommarj
Quote from Funbeat user on 7 June 2013, 19:41Gör du 48 på milen nu. Om du får till långpassen under sommaren bör sub 3 vara inom räckhåll.
Drömmen om lidingö lever !
Gör du 48 på milen nu. Om du får till långpassen under sommaren bör sub 3 vara inom räckhåll.
Drömmen om lidingö lever !
Quote from Funbeat user on 10 June 2013, 12:19Förundras över denna fixering vid en viss tid på loppen. Oavsett skador med mera. Inte är det personer som är med i tätstriden heller som har chans att vinna loppet. Varför då?
Benen skall man ju ha många år till. Loppen borde man springa tills man fylle
Förundras över denna fixering vid en viss tid på loppen. Oavsett skador med mera. Inte är det personer som är med i tätstriden heller som har chans att vinna loppet. Varför då?
Benen skall man ju ha många år till. Loppen borde man springa tills man fylle
Quote from Funbeat user on 10 June 2013, 12:59Undrar vad som ligger bakom en del personers behov att framhäva att de inte bryr sig om tiden när de springer lopp? Houlier than thou?
Undrar vad som ligger bakom en del personers behov att framhäva att de inte bryr sig om tiden när de springer lopp? Houlier than thou?
Quote from Funbeat user on 10 June 2013, 18:02Jo du Magnus. Undra kan man.
Låt mig säga såhär: om tiden vore viktig skulle jag aldrig springa några lopp. Jag har aldrig varit snabb, inte ens som ung, kommer aldrig bli snabb hur mycket jag än tränar. Kommer aldrig vinna Lidingö-loppet.
Och där tror
Jo du Magnus. Undra kan man.
Låt mig säga såhär: om tiden vore viktig skulle jag aldrig springa några lopp. Jag har aldrig varit snabb, inte ens som ung, kommer aldrig bli snabb hur mycket jag än tränar. Kommer aldrig vinna Lidingö-loppet.
Och där tror
Quote from Funbeat user on 10 June 2013, 19:15Det är väl fint att du betalar massa pengar och trängs med andra i lopp, fast du egentligen inte bryr dig. 😉
Det är väl fint att du betalar massa pengar och trängs med andra i lopp, fast du egentligen inte bryr dig. 😉
Quote from Funbeat user on 10 June 2013, 19:43Anna!
Jag tror att du hinner träna för att springa Lidingöloppet. Däremot tycker jag inte du ska satsa på nån viss tid. Om du springer milen på 48 min idag, så är det inga problem.
Men det som kan vara ett problem är att du inte sprungit på länge och de
Anna!
Jag tror att du hinner träna för att springa Lidingöloppet. Däremot tycker jag inte du ska satsa på nån viss tid. Om du springer milen på 48 min idag, så är det inga problem.
Men det som kan vara ett problem är att du inte sprungit på länge och de
Quote from Funbeat user on 10 June 2013, 20:04Hej Anna
Jag var i ungefär samma situation som du förra året. Vilade en månad efter problem med höften i april. Började lite för tidigt/för hårt och fick tillbaks besvären i maj. I början av juni fick jag tag i en bra sjukgymnast och med rätt rehab-tränin
Hej Anna
Jag var i ungefär samma situation som du förra året. Vilade en månad efter problem med höften i april. Började lite för tidigt/för hårt och fick tillbaks besvären i maj. I början av juni fick jag tag i en bra sjukgymnast och med rätt rehab-tränin
Quote from Funbeat user on 10 June 2013, 21:39Hej funbeatare!
Jag har varit utan dator och tyvärr inte kunnat se era svar förrän nu. Tack snälla för er pepp! Jag vilar på, tränar annat och hoppas på att kunna stå där på startlinjen. Intressant att läsa om era erfarenheter och höra om er som varit i
Hej funbeatare!
Jag har varit utan dator och tyvärr inte kunnat se era svar förrän nu. Tack snälla för er pepp! Jag vilar på, tränar annat och hoppas på att kunna stå där på startlinjen. Intressant att läsa om era erfarenheter och höra om er som varit i