Quote from Guest on 5 September 2010, 16:07Hej på er o ursäkta,men ja vet inte vart diskussionen tog vägen,så ja börjar om här..har de senaste Veckorna gjort som ni sagt,o kontaktat Kommuner o "hela baletten" på deras mailadresser.."Ja springer där,men träden ligger ju o blockerar"..
3 svar har j
Hej på er o ursäkta,men ja vet inte vart diskussionen tog vägen,så ja börjar om här..har de senaste Veckorna gjort som ni sagt,o kontaktat Kommuner o "hela baletten" på deras mailadresser.."Ja springer där,men träden ligger ju o blockerar"..
3 svar har j
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 16:17Som en vis person en gång sa: "Höghastighetssporter ska bedrivas på godkända inhängnade områden"
Och tyvärr är det inte säkert där heller. 🙁
Som en vis person en gång sa: "Höghastighetssporter ska bedrivas på godkända inhängnade områden"
Och tyvärr är det inte säkert där heller. 🙁
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 16:20Men åååå, kantareller. Mmmm.
Men åååå, kantareller. Mmmm.
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 07:38Johanna : Jag har aldrig vart förtjust i o äta svamp...MEN..Kantareller som jag plockar själv på landet i skogarna,stekta i smör...gärna hårt,så de blir knapriga..muumms (H:) (t+)
Och,ja sparade de minsta..(hihi) De finns kvar o bara väntar på mig...;)
Johanna : Jag har aldrig vart förtjust i o äta svamp...MEN..Kantareller som jag plockar själv på landet i skogarna,stekta i smör...gärna hårt,så de blir knapriga..muumms (H:) (t+)
Och,ja sparade de minsta..(hihi) De finns kvar o bara väntar på mig...;)