Quote from Guest on 5 March 2010, 18:56Jag bruka starta vid 03:00 på lördag morgon för att man har lättare att undvika olyckor eller sammanstöttningar mellan andra cyklister.
Jag bruka starta vid 03:00 på lördag morgon för att man har lättare att undvika olyckor eller sammanstöttningar mellan andra cyklister.
Quote from ellen olsson on 5 March 2010, 19:06Jag brukar aldrig starta före frukost.
Jag träffar mest svenskar på mina rundor utom när jag är i andra länder.
Jag brukar aldrig starta före frukost.
Jag träffar mest svenskar på mina rundor utom när jag är i andra länder.
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 19:07Jag orkar aldrig upp så tidigt på lördagmorgnarna och så mycket folk är det väl inte på vägarna här, definitivt inga danskar.
Jag orkar aldrig upp så tidigt på lördagmorgnarna och så mycket folk är det väl inte på vägarna här, definitivt inga danskar.
Quote from Berit Bengtson on 5 March 2010, 19:28Åtminstone 5 av veckans 7 dagar startar jag också tidigt, eftersom jag cyklar till jobbet.
Men jag kommer inte att starta klockan 3 i morgon.
Åtminstone 5 av veckans 7 dagar startar jag också tidigt, eftersom jag cyklar till jobbet.
Men jag kommer inte att starta klockan 3 i morgon.
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 20:09lol @ denna tråden!
lol @ denna tråden!
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:07Är det inte en start vid 03:00 på VR som Lars-inge menar??
Är det inte en start vid 03:00 på VR som Lars-inge menar??
Quote from j sollerman on 7 March 2010, 11:45Nja det tror jag inte?
Nja det tror jag inte?
Quote from ellen olsson on 7 March 2010, 11:50Han verkar vara allmänt morgonpigg. Det är inte jag.
Han verkar vara allmänt morgonpigg. Det är inte jag.
Quote from j sollerman on 7 March 2010, 11:51Det är lagom att komma ut runt 10 på helgerna.
Det är lagom att komma ut runt 10 på helgerna.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 11:52När P1 börjar sina intressanta morgonprogam är det lagom att sticka ut. Godmorgon världen följt av Klingan på P2 ger dig tre timmars bra lyssning under träningen ... 🙂
När P1 börjar sina intressanta morgonprogam är det lagom att sticka ut. Godmorgon världen följt av Klingan på P2 ger dig tre timmars bra lyssning under träningen ... 🙂