Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 19:26God morgon världen på lördagmorgnar?
Naturmorgon 6-8 orkar jag aldrig va vaken till på vintern, Stil händer att jag har vimsat upp till men efter Spanarna, då brukar jag vara redo!
Tur att det finns poddradio.
God morgon världen på lördagmorgnar?
Naturmorgon 6-8 orkar jag aldrig va vaken till på vintern, Stil händer att jag har vimsat upp till men efter Spanarna, då brukar jag vara redo!
Tur att det finns poddradio.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 20:39Inte jag heller, inte ens när jag var ung och pigg orkade jag hålla mig vaken till mellan sex och åtta på lördagmorgnarna. Inte utan att taktikdäcka en stund iallefall.
Inte jag heller, inte ens när jag var ung och pigg orkade jag hålla mig vaken till mellan sex och åtta på lördagmorgnarna. Inte utan att taktikdäcka en stund iallefall.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 22:50Jag tror Lars-Inge är på väg hem från krogen, att cykla hem redan klockan 03:00 är tidigt.
Jag tror Lars-Inge är på väg hem från krogen, att cykla hem redan klockan 03:00 är tidigt.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 10:42På måndagar, ibland oxå om kvällen. Men bara om jag har lust.
På måndagar, ibland oxå om kvällen. Men bara om jag har lust.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 22:46Jag föredrar söndagar klockan nio. Efter frukost. Lördagsmorgnar kan vara lite besvärliga efter fredagswhiskyn. 😉
Högaktningsfullt
Hans B
Jag föredrar söndagar klockan nio. Efter frukost. Lördagsmorgnar kan vara lite besvärliga efter fredagswhiskyn. 😉
Högaktningsfullt
Hans B
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 22:21Underbar tråd
Underbar tråd
Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 22:22Har lars-Inge inte kommit hem ännu?
Har lars-Inge inte kommit hem ännu?