Quote from Guest on 4 September 2010, 12:18Ni som sprungit tidigare. Den här plastpåsen man får till överdragskläderna, hur stor är den? Är den som den man får på Vasaloppet?
Går det att få i vanliga kläder, skor, ryggsäck och handduk tex? För jag som ska byta om i anvisat omklädningsrum måste ju
Ni som sprungit tidigare. Den här plastpåsen man får till överdragskläderna, hur stor är den? Är den som den man får på Vasaloppet?
Går det att få i vanliga kläder, skor, ryggsäck och handduk tex? För jag som ska byta om i anvisat omklädningsrum måste ju
Quote from Mattias Björck on 4 September 2010, 12:28Mycket bra fråga.
Mycket bra fråga.
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 21:19Påsarna brukar vara rejält stora. Du borde få plats med alla dina grejer. Annars kan du säkert ta två påsar och tejpa ihop.
Du kan inte lämna några saker i omklädningsrum.
Påsarna brukar vara rejält stora. Du borde få plats med alla dina grejer. Annars kan du säkert ta två påsar och tejpa ihop.
Du kan inte lämna några saker i omklädningsrum.
Quote from Funbeat user on 4 September 2010, 23:47Ok, toppen. Låt oss hoppas på det!
Ok, toppen. Låt oss hoppas på det!
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 08:56jag har sprungit halvmaran flera gånger och alltid lämnat in min ryggsäck vid väskinlämningen, så det borde inte vara nåt problem för dig att få ner dina prylar i en väska
jag har sprungit halvmaran flera gånger och alltid lämnat in min ryggsäck vid väskinlämningen, så det borde inte vara nåt problem för dig att få ner dina prylar i en väska
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 12:13"Påsarna är ca 60 cm bred, 45 cm hög."
fick mail från arrangören.
"Påsarna är ca 60 cm bred, 45 cm hög."
fick mail från arrangören.
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 12:40Jag räknar inte med att hinna med den buss som går 19.00 till stadionområdet utan antar att jag får vänta in 19.45-bussen. Omklädningsrummen har vi till 20.00. Hur funkar det? 15 min inklusive bussturen låter lite väl tight i mina öron.
Jag räknar inte med att hinna med den buss som går 19.00 till stadionområdet utan antar att jag får vänta in 19.45-bussen. Omklädningsrummen har vi till 20.00. Hur funkar det? 15 min inklusive bussturen låter lite väl tight i mina öron.
Quote from Mattias Björck on 7 September 2010, 13:59Det är bara 2 km från Kungsträdgården till Stockholm Stadion. Perfekt nedjogg 🙂
Det är bara 2 km från Kungsträdgården till Stockholm Stadion. Perfekt nedjogg 🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 15:38Eller tbana från östermalmstorg. Går väldigt snabbt
Eller tbana från östermalmstorg. Går väldigt snabbt
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 16:12Hehe, efter själva loppet tror jag inte att jag kommer att jogga ner nåt... (H) Men jag förstår er tanke! Hur som helst så går det nog fortare att ta sig till fots än att vänta in bussen.
Sen antar jag att omklädningsrummen som vi får tillgång till också
Hehe, efter själva loppet tror jag inte att jag kommer att jogga ner nåt... (H) Men jag förstår er tanke! Hur som helst så går det nog fortare att ta sig till fots än att vänta in bussen.
Sen antar jag att omklädningsrummen som vi får tillgång till också