Quote from Guest on 16 October 2010, 22:51Finns det några tyska sidor som kan matcha engelsmännen i pris, tänkte då mest på wiggle och startfitness.
Finns det några tyska sidor som kan matcha engelsmännen i pris, tänkte då mest på wiggle och startfitness.
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 23:01Nej, inte i ngt annat land i Europa heller.
Lite oklart till och med bland sporthandlare i Sverige hur de kan ha så låga priser i UK.
Nej, inte i ngt annat land i Europa heller.
Lite oklart till och med bland sporthandlare i Sverige hur de kan ha så låga priser i UK.
Quote from Funbeat user on 16 October 2010, 23:33Lägre grossist- importörpriser?
Lägre grossist- importörpriser?
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 07:52Vissa saker är billigare i Tyskland. T ex cykeltrainer (som jag köpt från bike24), pulsklockor m.m.
Vissa saker är billigare i Tyskland. T ex cykeltrainer (som jag köpt från bike24), pulsklockor m.m.
Quote from Stefan Kinberg on 18 October 2010, 09:03Sport-conrad.de verkar ha rea just nu.
Sport-conrad.de verkar ha rea just nu.
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 09:09Jag köpte skor från lauflust.de - 300 kr billigare än hemma, inkl frakt. Funkade väldigt smidigt.
Jag köpte skor från lauflust.de - 300 kr billigare än hemma, inkl frakt. Funkade väldigt smidigt.
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 11:29När det är rea i england blir det ännu billigare!
http://www.prodirectrunning.com/clearance.aspx
Nu bor jag i england men jag köper alla mina kläder och skor från prodirect online. Bra service och bra priser.
När det är rea i england blir det ännu billigare!
http://www.prodirectrunning.com/clearance.aspx
Nu bor jag i england men jag köper alla mina kläder och skor från prodirect online. Bra service och bra priser.
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 09:26jag har funderat att beställa från prodirectrunning. Tycker om deras utbud!
hur är det med frakten? dyr? hur lång tid tar den?
jag har funderat att beställa från prodirectrunning. Tycker om deras utbud!
hur är det med frakten? dyr? hur lång tid tar den?
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 10:30jag bor som sagt i england men hit gar det blixtsnabbt. ett par dagar bara.
jag bor som sagt i england men hit gar det blixtsnabbt. ett par dagar bara.
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 17:41Det som speciellt utmärker prodirectrunning jämfört med andra engelska nätbutiker, är att de sänder en JÄVLA massa reklamerbjudanden till ens mailadress. 🙁
Det som speciellt utmärker prodirectrunning jämfört med andra engelska nätbutiker, är att de sänder en JÄVLA massa reklamerbjudanden till ens mailadress. 🙁