Quote from Guest on 12 April 2010, 18:09Ons 14 april kl 11.45 MalmöPulsLunchLöpning. En mil i lagom tempo (vad är det 5.20 kanske?) Puls JB, PulsFrasse och PulsSarcars är där, kom du också. Samling Kaptensbron-kiosken vid Hansa Kompaniet. 0705-125294 mitt mobilnr om det är något.
Hälsar Puls
Ons 14 april kl 11.45 MalmöPulsLunchLöpning. En mil i lagom tempo (vad är det 5.20 kanske?) Puls JB, PulsFrasse och PulsSarcars är där, kom du också. Samling Kaptensbron-kiosken vid Hansa Kompaniet. 0705-125294 mitt mobilnr om det är något.
Hälsar Puls
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 18:19Vore kul med ändring. Och hälsa de andra på passet! /PulsLykos
Vore kul med ändring. Och hälsa de andra på passet! /PulsLykos
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 20:21Hade jag inte haft möten inbokade hade jag hakat på. Kul. 🙂
Hade jag inte haft möten inbokade hade jag hakat på. Kul. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 20:32Här var det mer rörelse än på de andra ställena (läs Jogg och Puls). En gammal bekant! Ska hälsa!
Och en ny som gillar cykel. Passar bra för sarcars och jag som ska till Kalmar har så svårt att få cykling att vara kul. Det är ju antingen uppförsbackar (
Här var det mer rörelse än på de andra ställena (läs Jogg och Puls). En gammal bekant! Ska hälsa!
Och en ny som gillar cykel. Passar bra för sarcars och jag som ska till Kalmar har så svårt att få cykling att vara kul. Det är ju antingen uppförsbackar (
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 20:48Hälsa Puls JB! 🙂
Hälsa Puls JB! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 21:33Irriterande att en sån trevlig figur som JB dyker upp för att sen bli bra kompis/löpar/fotograf/osv och sen bli skadad och försvinna, mycket irriterande.
Men kanske är han på väg tillbaka igen 🙂 Jag hälsar!
Irriterande att en sån trevlig figur som JB dyker upp för att sen bli bra kompis/löpar/fotograf/osv och sen bli skadad och försvinna, mycket irriterande.
Men kanske är han på väg tillbaka igen 🙂 Jag hälsar!