Quote from Guest on 14 May 2012, 15:07När jag sprang Göteborgsvarvet fick jag efter halva sträckan ont i framsida lår, de stumnade mer och mer., och gjorde mer och mer ont. Sitter i fortfarande, och springer jag lite försiktigt nu blir det snarare värre än bättre.
Är detta något liknande trä
När jag sprang Göteborgsvarvet fick jag efter halva sträckan ont i framsida lår, de stumnade mer och mer., och gjorde mer och mer ont. Sitter i fortfarande, och springer jag lite försiktigt nu blir det snarare värre än bättre.
Är detta något liknande trä
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 15:17Har också fått träningsvärk på framsida lår. Troligen av samma orsaker.
Har också fått träningsvärk på framsida lår. Troligen av samma orsaker.
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 16:24Också? Jag är inte säker på att det är träningsvärk (sk DOMS). Fick du det när du sprang, eller efteråt?
Också? Jag är inte säker på att det är träningsvärk (sk DOMS). Fick du det när du sprang, eller efteråt?
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 17:19det kan inte vara någon bristning då?
det kan inte vara någon bristning då?
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 20:40Kom framåt söndag em och känns som en typisk träningsvärk.
Kom framåt söndag em och känns som en typisk träningsvärk.
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 20:49Då har vi nog inte samma sak, Krister.
Då har vi nog inte samma sak, Krister.
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 20:49Om låren känns som vedträn så låter det som klassisk överansträngning. Brukar sitta i en vecka. En bra naprapat kan göra underverk.
Om låren känns som vedträn så låter det som klassisk överansträngning. Brukar sitta i en vecka. En bra naprapat kan göra underverk.
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 22:16Låter väldigt troligt med tanke på "förberedelserna" inför det här loppet. 😉 Inget man måste vila då, utan kan träna på utan att det blir värre. Massage?
Låter väldigt troligt med tanke på "förberedelserna" inför det här loppet. 😉 Inget man måste vila då, utan kan träna på utan att det blir värre. Massage?
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 22:25Jag skulle satsa några hundringar på en bra massör/naprapat. Skonsamma genomblödningspass är nog också bra. Hellre det än totalvila.
Jag skulle satsa några hundringar på en bra massör/naprapat. Skonsamma genomblödningspass är nog också bra. Hellre det än totalvila.
Quote from Jonny Persson on 15 May 2012, 10:44Massage!
Massage!