Quote from Guest on 30 December 2007, 16:59Hej! I sommras fick jag benhinneinflammation som höll i sig rätt bra. Men har vart fri från det ett tag nu, men nu för envecka sedan har jag fått ont i muskeln/senan på sidan om skenbenet, alltså muskeln/senan på yttersidan vaden. Spänd och verkar mest nä
Hej! I sommras fick jag benhinneinflammation som höll i sig rätt bra. Men har vart fri från det ett tag nu, men nu för envecka sedan har jag fått ont i muskeln/senan på sidan om skenbenet, alltså muskeln/senan på yttersidan vaden. Spänd och verkar mest nä
Quote from Funbeat user on 30 December 2007, 17:09gå och få två diagnoser hos nån som jobbar med rörelseaparaten sjukgymnast/massör/naprapat/ nått åt det hållet.
först en strukturell diagnos (vad har gått sånder) och sen en funktionell diagnos (varför har det gått sönder)
gå och få två diagnoser hos nån som jobbar med rörelseaparaten sjukgymnast/massör/naprapat/ nått åt det hållet.
först en strukturell diagnos (vad har gått sånder) och sen en funktionell diagnos (varför har det gått sönder)