Quote from Guest on 16 May 2007, 20:09Ett andra inlägg om krämpor inom kort tid (#)
Jag var ute och sprang i skogen i lördags, när jag sedan tog av mig skon så hade jag rejält ont i ytterbenet på foten. (det ben som ligger längst ut på foten som man går på,mellan lilltån och hälen).
Jag har
Ett andra inlägg om krämpor inom kort tid (#)
Jag var ute och sprang i skogen i lördags, när jag sedan tog av mig skon så hade jag rejält ont i ytterbenet på foten. (det ben som ligger längst ut på foten som man går på,mellan lilltån och hälen).
Jag har
Quote from Martin Trygg on 16 May 2007, 20:19Jag hade så efter maran förra året, i en hel vecka - och hade dessutom en läkartid den veckan, så jag passade på att fråga. Hon sa iallafall att det bara var en överanträngning, jag hade belastat för mycket och för länge. Men du skriver inte hur länge du
Jag hade så efter maran förra året, i en hel vecka - och hade dessutom en läkartid den veckan, så jag passade på att fråga. Hon sa iallafall att det bara var en överanträngning, jag hade belastat för mycket och för länge. Men du skriver inte hur länge du
Quote from Funbeat user on 16 May 2007, 20:38Ja det skulle ju kunna vara det...saken är den att jag inte var i närheten av en mara...jag sprang i ca 25 min 😉
kanske kan vara det även om jag inte sprang så mycket på en gång...har precis kommit igång med löpning och inlines på "allvar" i mina mått
Ja det skulle ju kunna vara det...saken är den att jag inte var i närheten av en mara...jag sprang i ca 25 min 😉
kanske kan vara det även om jag inte sprang så mycket på en gång...har precis kommit igång med löpning och inlines på "allvar" i mina mått
Quote from Therese Woodhill on 16 May 2007, 20:38Var det på undersidan av foten smärtan sitter eller exakt på sidan eller ovansidan?
Var det på undersidan av foten smärtan sitter eller exakt på sidan eller ovansidan?
Quote from Funbeat user on 16 May 2007, 21:47det är på undersidan av foten som gör ont...mest när jag skjuterifrån efter ett steg.
det är på undersidan av foten som gör ont...mest när jag skjuterifrån efter ett steg.
Quote from Urban Nilsson on 16 May 2007, 21:53Har en liknande grej som kommer när jag kört för mycket snabbhet ett tag. Jag tar en vila 4-7 dagar så brukar det försvinna.
Har en liknande grej som kommer när jag kört för mycket snabbhet ett tag. Jag tar en vila 4-7 dagar så brukar det försvinna.
Quote from Daniel Jernebring on 17 May 2007, 11:16Jag brukar ibland få ont i "köttet" på utsidan av fotsulan, mellan lilltåbasen och hälen. Why?
Jag brukar ibland få ont i "köttet" på utsidan av fotsulan, mellan lilltåbasen och hälen. Why?
Quote from Therese Woodhill on 17 May 2007, 11:25Det verkar som det "bara" är en vävnadsansträngning. . Men foten svullar ju upp under aktivitet så det kan ju vara att huden kommit i kläm längst ut där sulan slutar. Lite smärta härdar en:)
Det verkar som det "bara" är en vävnadsansträngning. . Men foten svullar ju upp under aktivitet så det kan ju vara att huden kommit i kläm längst ut där sulan slutar. Lite smärta härdar en:)