Quote from Guest on 3 March 2012, 19:43Oavsett om jag promenerar (med walkingskor), cyklar MTB (med MTB-skor) eller löper (med Nike-skor) så får jag kramp i hålfot/främre häl och blir stel och öm upp i benen. Värst på ena sidan. Trodde att det var promenadskorna som var kassa, men då borde jag
Oavsett om jag promenerar (med walkingskor), cyklar MTB (med MTB-skor) eller löper (med Nike-skor) så får jag kramp i hålfot/främre häl och blir stel och öm upp i benen. Värst på ena sidan. Trodde att det var promenadskorna som var kassa, men då borde jag
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 19:53Är du stel och öm i foten på morgonen? I så fall kan det vara plantar fasciit, en överbelastning av plantarfascian som löper under foten.
Kan ju vara något annat också iofs, men det är det enda jag känner till som gör ont i närheten av plantarfascians in
Är du stel och öm i foten på morgonen? I så fall kan det vara plantar fasciit, en överbelastning av plantarfascian som löper under foten.
Kan ju vara något annat också iofs, men det är det enda jag känner till som gör ont i närheten av plantarfascians in
Quote from Funbeat user on 3 March 2012, 21:11Jag hade sagt "för små skor", om det inte vore så att det är tre olika skor. Eller köper du konstant för små? 😉
Jag hade sagt "för små skor", om det inte vore så att det är tre olika skor. Eller köper du konstant för små? 😉