Quote from Guest on 1 March 2007, 18:33Jag var och sprang på löparbandet i måndags, totalt blev det 40 min men det var lite promenader där emellanåt också. Sprang med en hastighet av 8 km/h och promenaderna höll jag på 6 km/h. Jag har inte sprungit på löparband på jättelänge, har hållt min kon
Jag var och sprang på löparbandet i måndags, totalt blev det 40 min men det var lite promenader där emellanåt också. Sprang med en hastighet av 8 km/h och promenaderna höll jag på 6 km/h. Jag har inte sprungit på löparband på jättelänge, har hållt min kon
Quote from Funbeat user on 1 March 2007, 18:43Du kan prova att massera foten lite, sträcka ut den med hjälp av händerna, och även böja ihop den lite. Vet att jag fick jätteont när jag gick 5km första gången, men jag var ju ändå ute några dagar efter och fick ont igen, så då gjorde jag så. Har du nåt
Du kan prova att massera foten lite, sträcka ut den med hjälp av händerna, och även böja ihop den lite. Vet att jag fick jätteont när jag gick 5km första gången, men jag var ju ändå ute några dagar efter och fick ont igen, så då gjorde jag så. Har du nåt