Quote from Guest on 14 August 2014, 19:56Hej
Jag stegrade träningen endel i maj. Har fått succesivt mer och mer
Ömmande höftböjare. Om jag drar ett knä mot bröstet sticker det till lite. Brukar försvinna efter uppvärmning men det känns som att utvecklingen går åt fel håll.
Jag har nu vilat en v
Hej
Jag stegrade träningen endel i maj. Har fått succesivt mer och mer
Ömmande höftböjare. Om jag drar ett knä mot bröstet sticker det till lite. Brukar försvinna efter uppvärmning men det känns som att utvecklingen går åt fel håll.
Jag har nu vilat en v
Quote from Funbeat user on 14 August 2014, 20:06Johan,
Gå till sjukgymnast och få en bedömning!
Orsaken kan vara legio, symptomlindring funkar intialt, men är troligen inte lösningen på problemet!
Jag har besvär med höftböjarna, men jag har höftledsartros. Jag får leva med mina besvär och göra så got
Johan,
Gå till sjukgymnast och få en bedömning!
Orsaken kan vara legio, symptomlindring funkar intialt, men är troligen inte lösningen på problemet!
Jag har besvär med höftböjarna, men jag har höftledsartros. Jag får leva med mina besvär och göra så got
Quote from Funbeat user on 14 August 2014, 21:35Tack jag ska kontakta sjukgynasten omgående.
Tack jag ska kontakta sjukgynasten omgående.
Quote from Camilla Maunu on 15 August 2014, 19:06Jag har också haft ont i mina höftböjare och lösningen i mitt fall var stretch. Stretchade dom aldrig och så fort jag började med det försvann smärtan.
Jag har också haft ont i mina höftböjare och lösningen i mitt fall var stretch. Stretchade dom aldrig och så fort jag började med det försvann smärtan.
Quote from Funbeat user on 17 August 2014, 09:54Gå till sjukgymnast! Jag fick ont i min ena nov -12, underskattade det hela och sprang på ett par veckor till tills det var uppenbart att det inte funkade. Gick aldrig till sjukgymnast (för att jag är dålig på att gå till doktorn när jag behöver det) och
Gå till sjukgymnast! Jag fick ont i min ena nov -12, underskattade det hela och sprang på ett par veckor till tills det var uppenbart att det inte funkade. Gick aldrig till sjukgymnast (för att jag är dålig på att gå till doktorn när jag behöver det) och