Quote from Guest on 7 April 2010, 19:31Jag har en ny racer (focus) som jag försöker komma överens med. Har tidigare kört på en Nishiki-hybrid med rakt styre. Problemet är att jag får ont i händerna, den mjuka delen mellan tummen och pekfingret. Någon annan som har samma problem eller förslag
Jag har en ny racer (focus) som jag försöker komma överens med. Har tidigare kört på en Nishiki-hybrid med rakt styre. Problemet är att jag får ont i händerna, den mjuka delen mellan tummen och pekfingret. Någon annan som har samma problem eller förslag
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 19:41Sitter statiskt med händerna i ett krampaktigt grepp?
Sitter statiskt med händerna i ett krampaktigt grepp?
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 19:45Det låter som en klockren beskrivning av mig 🙂 Förslag på lösning?
Det låter som en klockren beskrivning av mig 🙂 Förslag på lösning?
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 19:47Känner igen det där lite, en variant kan vara att fundera på en lite kortare styrstam (eller vad det heter) för att få en lite mer ihoptryckt ställning och inte ligga lika tungt på händerna. Jag sitter själv hellre lite mer ihoptryckt än "man ska". Men så
Känner igen det där lite, en variant kan vara att fundera på en lite kortare styrstam (eller vad det heter) för att få en lite mer ihoptryckt ställning och inte ligga lika tungt på händerna. Jag sitter själv hellre lite mer ihoptryckt än "man ska". Men så
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 19:51Ja, det kanske skulle funka, jag upplever att jag är lite för "kort" och måste sträcka mig för att nå bromsarna. Men jag har ju köpt den ny och de kollade ju sånt...hmm...
Ja, det kanske skulle funka, jag upplever att jag är lite för "kort" och måste sträcka mig för att nå bromsarna. Men jag har ju köpt den ny och de kollade ju sånt...hmm...
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 19:53Jag har faktiskt samma upplevelse av min hoj som jag köpte för en tid sedan, men måttades upp efter mig. Jag tror att om man är en van cyklist har man en bättre bålstyrka som tål en mer liggande ställning utan att man vilar för tungt på händerna. Är man l
Jag har faktiskt samma upplevelse av min hoj som jag köpte för en tid sedan, men måttades upp efter mig. Jag tror att om man är en van cyklist har man en bättre bålstyrka som tål en mer liggande ställning utan att man vilar för tungt på händerna. Är man l
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 19:53Edit: tankefel. Läste "hybrid" istället för racer med konstig kommentar till följd.
Edit: tankefel. Läste "hybrid" istället för racer med konstig kommentar till följd.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 19:57Fredrik: det kan nog stämma för min del, har inte så jättestark mage. Ska åka till cykelaffären och be dem kolla på det där med styrstammen.
Fredrik: det kan nog stämma för min del, har inte så jättestark mage. Ska åka till cykelaffären och be dem kolla på det där med styrstammen.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 19:57Pilatesboll och www.balansboll.nu fixar sträckbänken åt dig.
Pilatesboll och http://www.balansboll.nu fixar sträckbänken åt dig.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 20:01David; så du tror inte att jag behöver byta styrstam om jag övar upp magmusklerna?
David; så du tror inte att jag behöver byta styrstam om jag övar upp magmusklerna?