Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 20:04Nej, inte ifall du har fått en vettig längd från början.
Det gör ont att börja köra fort, både här o där.
Nej, inte ifall du har fått en vettig längd från början.
Det gör ont att börja köra fort, både här o där.
Quote from Rasmus Olsson on 7 April 2010, 20:50Förra året fick jag ont i händerna redan efter fem mil. Och erinrade mig att jag dagen innan tagit loss sadelstolpen och smörjt in den. Och mycket riktigt, sadeln var 2 mm lägre än dagen innan. Jag skojar inte! När jag hade höjt sadelstolpen 2 mm, försvan
Förra året fick jag ont i händerna redan efter fem mil. Och erinrade mig att jag dagen innan tagit loss sadelstolpen och smörjt in den. Och mycket riktigt, sadeln var 2 mm lägre än dagen innan. Jag skojar inte! När jag hade höjt sadelstolpen 2 mm, försvan
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 20:58Vinkla styret aningen mera uppåt?
Vinkla styret aningen mera uppåt?
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 21:26Hakar på sadel-temat. Jag läste en artikel om inställnng av cyklar där det föreslogs att om man hade problem med att man fick ont i händerna så skulle man prova att flytta tillbaka sadeln något. Sagt och gjort, jag flyttade tillbaka sadeln en centimeter k
Hakar på sadel-temat. Jag läste en artikel om inställnng av cyklar där det föreslogs att om man hade problem med att man fick ont i händerna så skulle man prova att flytta tillbaka sadeln något. Sagt och gjort, jag flyttade tillbaka sadeln en centimeter k
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 21:30Tack för alla svar!
Ska testa att justera sadeln innan jag ger mig på styrstammen 🙂
Tack för alla svar!
Ska testa att justera sadeln innan jag ger mig på styrstammen 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 7 April 2010, 21:35titti, har du läst Bruses sadelskola?
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=437639
titti, har du läst Bruses sadelskola?
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=437639
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 21:41Nej Bruse, hur har jag kunnat missa den? 🙂
Nej Bruse, hur har jag kunnat missa den? 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 7 April 2010, 21:45Hur kunde du!
Börja med den, å se om problemen kvarstår.
Hur kunde du!
Börja med den, å se om problemen kvarstår.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 21:48Bruse - är det hjälpmotorn du har i händerna? Ska du verkligen ha den på cykeln? (H)
Bruse - är det hjälpmotorn du har i händerna? Ska du verkligen ha den på cykeln? (H)
Quote from Rasmus Olsson on 7 April 2010, 21:49Tänkte ha den i uppförsbackarna på Vättern.
Tänkte ha den i uppförsbackarna på Vättern.