Quote from Lena O on 15 July 2008, 23:31Niklas: ÄT ÄT ÄT!!!
Niklas: ÄT ÄT ÄT!!!
Quote from Emma Sjöberg on 16 July 2008, 08:05VITLÖK VITLÖK VITLÖK!! 😀
VITLÖK VITLÖK VITLÖK!! 😀
Quote from Funbeat user on 16 July 2008, 10:26Jo jag tränade inte idag iaf för jag hade ont i halsen sen fick feber så nu får jag bli hemma ett tag till ,man ska inte planera hmm
Jo jag tränade inte idag iaf för jag hade ont i halsen sen fick feber så nu får jag bli hemma ett tag till ,man ska inte planera hmm
Quote from Funbeat user on 16 July 2008, 19:06Vitlök fungerar bara i förebyggande syfte. När man äter det regelbundet klarar ingen av att vara i närheten av dig, så du blir aldrig smittad.
Sen är inte "hög puls" och "cykla till jobbet" nödvändigtvis två olika saker. Jag cykelpendlar till och från sk
Vitlök fungerar bara i förebyggande syfte. När man äter det regelbundet klarar ingen av att vara i närheten av dig, så du blir aldrig smittad.
Sen är inte "hög puls" och "cykla till jobbet" nödvändigtvis två olika saker. Jag cykelpendlar till och från sk
Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 09:36Rasmus, jag vet ,några ungdomar hade ätit mycke vitlök de va 6 stycken sen hade man inte ätit de själv fy vad de luktade
Rasmus, jag vet ,några ungdomar hade ätit mycke vitlök de va 6 stycken sen hade man inte ätit de själv fy vad de luktade
Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 20:57Ska du bara cykla till och från jobbet typ, i ganska lugn takt bör det inte vara någon större fara att hoppa upp på sadeln med halsont....
men... ska du träna med hög puls osv... uteslutet med halsont. Har jobbat som spinninginstruktör i många år och det
Ska du bara cykla till och från jobbet typ, i ganska lugn takt bör det inte vara någon större fara att hoppa upp på sadeln med halsont....
men... ska du träna med hög puls osv... uteslutet med halsont. Har jobbat som spinninginstruktör i många år och det
Quote from Funbeat user on 19 July 2008, 20:34Christina så du har varit spinninginstruktör ,men jag som ha vilopuls på 117 , kan jag fortsätta träna spinning eller ska jag vänta tills jag har fått ner pulsen ?
Christina så du har varit spinninginstruktör ,men jag som ha vilopuls på 117 , kan jag fortsätta träna spinning eller ska jag vänta tills jag har fått ner pulsen ?
Quote from Funbeat user on 19 July 2008, 22:57Madeleine.... jag vet faktiskt inte, finns det någon anledning att du har så hög vilopuls? (då menar jag medicinsk anledning inget annat...) Annars ser jag inga problem med att köra spinning, ju mer man konditionstränar desto lägre blir ju vilopulsen....
Madeleine.... jag vet faktiskt inte, finns det någon anledning att du har så hög vilopuls? (då menar jag medicinsk anledning inget annat...) Annars ser jag inga problem med att köra spinning, ju mer man konditionstränar desto lägre blir ju vilopulsen....
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 13:25Christina ,jag har ju fetma, sen äter många mediciner så de kan ju påverka vikten ,sen har jag kondition som fysisk 60 -65 åring har enligt sjukgymnasten sen enligt wii fit har jag träningsålder som en 40 åring
Christina ,jag har ju fetma, sen äter många mediciner så de kan ju påverka vikten ,sen har jag kondition som fysisk 60 -65 åring har enligt sjukgymnasten sen enligt wii fit har jag träningsålder som en 40 åring
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 17:56Följ det gamla rådet att inte träna om man känner sig minsta dålig ifrån halsen och ned
Ansträngningsutlöst astma
hjärtmuskelinflamation
kan du drabbas av om du har otur och det vet du inte förrän efteråt
mvh Lotta
Följ det gamla rådet att inte träna om man känner sig minsta dålig ifrån halsen och ned
Ansträngningsutlöst astma
hjärtmuskelinflamation
kan du drabbas av om du har otur och det vet du inte förrän efteråt
mvh Lotta