Quote from Guest on 29 May 2008, 11:37Hej,
har ett lite problem som jag tänkte att ni här på forumet kanske kan hjälpa mig med.
Jag är en relativ nybörjare på cykel , började i höstas (ca 70mil) och började träna för vätternrundan i mellandagarna. Lugnt och försiktigt ToR jobbet och en lite l
Hej,
har ett lite problem som jag tänkte att ni här på forumet kanske kan hjälpa mig med.
Jag är en relativ nybörjare på cykel , började i höstas (ca 70mil) och började träna för vätternrundan i mellandagarna. Lugnt och försiktigt ToR jobbet och en lite l
Quote from Funbeat user on 29 May 2008, 11:47Testa att köra på en lägre växel.
Testa att köra på en lägre växel.
Quote from Mattias Johansson on 29 May 2008, 11:51Låter som en inflammation. Brukar krävas MINST två veckors vila + antiinflamatoriskt.
Normalt brukar jag alltid ha lite problem och ligger på gränsen med känningar i senfästen i knä.
Låter som en inflammation. Brukar krävas MINST två veckors vila + antiinflamatoriskt.
Normalt brukar jag alltid ha lite problem och ligger på gränsen med känningar i senfästen i knä.
Quote from Funbeat user on 29 May 2008, 12:09Jag ligger på kadens snitt 85-90, vet inte om det är bra kandens nivå.
Jag ligger på kadens snitt 85-90, vet inte om det är bra kandens nivå.
Quote from j sollerman on 29 May 2008, 12:38Kanske ska gå upp 5 iaf
Kanske ska gå upp 5 iaf
Quote from Funbeat user on 29 May 2008, 13:13Hur är det med inställningen av klotsarna? Hamnar du i ett ändläge för floaten är det läge att justera klotsen. Det låter som om du behöver kunna vrida ut hälen mer när du cyklar. Eller är det inåt, det där blir jag aldrig klok på? Sök här på FunBeat!
En
Hur är det med inställningen av klotsarna? Hamnar du i ett ändläge för floaten är det läge att justera klotsen. Det låter som om du behöver kunna vrida ut hälen mer när du cyklar. Eller är det inåt, det där blir jag aldrig klok på? Sök här på FunBeat!
En