Quote from Guest on 7 August 2009, 08:17Får sjukt ont i min högra höft och mina knän när jag springer....båda i skog och på asfallt....har bra skor...vad emr kan jag tänka på och göra?
Får sjukt ont i min högra höft och mina knän när jag springer....båda i skog och på asfallt....har bra skor...vad emr kan jag tänka på och göra?
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 08:27Knän är väldigt komplexa ting, vart och hur gör det ont?
Knän är väldigt komplexa ting, vart och hur gör det ont?
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 08:47Har du testat detta när det gäller dina knän? Efter att jag började med denna stretch efter löpningen försvann min värk.
http://www.marathon.se/news/article.cfm?NewsId=8173
Har du testat detta när det gäller dina knän? Efter att jag började med denna stretch efter löpningen försvann min värk.
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 11:25det gör ont under och "mitt över" knäskålen...har aldrig tidigare haft problem....men har börjat känna det ju emr jag springer....
bra tips om stretch ska testa!
det gör ont under och "mitt över" knäskålen...har aldrig tidigare haft problem....men har börjat känna det ju emr jag springer....
bra tips om stretch ska testa!
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 13:15Jaga inte personliga rekord varje pass, det är stor risk att man skadar sig om man gör det.
Det är inte så lätt att göra det som att säga det, men det gäller att man tar det tillräckligt lugnt på återhämtningspassen. Spring inte hårda pass förrän du är f
Jaga inte personliga rekord varje pass, det är stor risk att man skadar sig om man gör det.
Det är inte så lätt att göra det som att säga det, men det gäller att man tar det tillräckligt lugnt på återhämtningspassen. Spring inte hårda pass förrän du är f
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 13:45Tack för tipset...ska tänka på det!
Tack för tipset...ska tänka på det!