Quote from Guest on 5 August 2010, 12:38Jag har löptränat under sommaren och har nu fått ont i ena knät. Jag tror att det är meniskeln??? Det känns som att knät ska böja sig åt fel håll, som att det inte finns någon styrsel i det. Har köpt värk-salva på Apoteket. Vill helst inte sluta träna. Va
Jag har löptränat under sommaren och har nu fått ont i ena knät. Jag tror att det är meniskeln??? Det känns som att knät ska böja sig åt fel håll, som att det inte finns någon styrsel i det. Har köpt värk-salva på Apoteket. Vill helst inte sluta träna. Va
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 12:48Det vore nog bättre om du ställde den frågan till en sjukgymnast eller idrottsläkare, som kan klämma och känna. Knän är så känsliga och komplicerade och råd över Internet blir nästan lika ofta fel som rätt.
Det vore nog bättre om du ställde den frågan till en sjukgymnast eller idrottsläkare, som kan klämma och känna. Knän är så känsliga och komplicerade och råd över Internet blir nästan lika ofta fel som rätt.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 12:54Om du kör på med smärtstillande kommer du inte känna när det blir värre. Lyssna på kroppen!
Om du kör på med smärtstillande kommer du inte känna när det blir värre. Lyssna på kroppen!
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 13:19Sluta definitivt att träna medan du går på smärtstillande! Speciellt då smärtan sitter i knäna. Som påpekat så kan du inte känna om det blir sämre om du konstant använder smärtstillande salva eller tabletter och risken finns att du drar på dig en allvarli
Sluta definitivt att träna medan du går på smärtstillande! Speciellt då smärtan sitter i knäna. Som påpekat så kan du inte känna om det blir sämre om du konstant använder smärtstillande salva eller tabletter och risken finns att du drar på dig en allvarli
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 21:11Oj,va jag längtar ut o kuta nu...på landet..har jobbat 7 dar i rad..helgen + denna Vecka..samt 1 bekant kom med 1 "supersalva" som "Läker o kyler ned inflammationer."..är bra mycke bättre i knät !! Ska smörja in innan ja sticker ut o kutar,så kan de bli r
Oj,va jag längtar ut o kuta nu...på landet..har jobbat 7 dar i rad..helgen + denna Vecka..samt 1 bekant kom med 1 "supersalva" som "Läker o kyler ned inflammationer."..är bra mycke bättre i knät !! Ska smörja in innan ja sticker ut o kutar,så kan de bli r
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 11:27Medikamenter mot smärta har jag alltid sett som konstgjord andning och föredrar istället att hitta roten till det onda.
Jag har haft samma problem var mitt vänsterknä gärna vill vika sig inåt samt har haft roblem med knäna länge.Och efter ha varit hos
Medikamenter mot smärta har jag alltid sett som konstgjord andning och föredrar istället att hitta roten till det onda.
Jag har haft samma problem var mitt vänsterknä gärna vill vika sig inåt samt har haft roblem med knäna länge.
Och efter ha varit hos